4093
Sök

Är detta miljö?

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 204 Inlägg
för 4 timmar sedan
Trådstartare
#1
Indoktrinerade Greta med alla bokstäver som finns! Hur kan man gå bakom en dieselbil på detta sätt när man värnar om miljön. Borde det inte vara en elbil?

https://www.facebook.com/watch?v=420639490759404

/Benny
Senast redigerat av Vettemannen (för 4 timmar sedan)

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Forummoderator
17 932 Inlägg
för 4 timmar sedan
#2
Att du orkar Benny...
Jag har en svag känsla av att tråden kommer spåra ur och bli låst... Men-men. Det är ju lördag!

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

3 365 Inlägg
för 4 timmar sedan
#3
Följer:D
Senast redigerat av Low (för 4 timmar sedan)


1 502 Inlägg
för 2 timmar sedan
#4
Inget nytt. Lastbilen på bilden i denna artikeln har jag sett i Göteborg. Den gamla ivecon är dock bara Euro3-klassad, dvs. med god marginal alldeles för smutsig för att få köras inom miljözonen som gäller i Göteborg och flera av våra andra större svenska städer big_smile

https://www.gp.se/debatt/klimatrorelsen … agasatt.se

Offensiv inkompetens är bästa försvar.

6 625 Inlägg
för 2 timmar sedan
#5
Vettemannen skrev:
Indoktrinerade Greta med alla bokstäver som finns!

Har du någon källa på detta mer än att förminska alla möjliga sorters psykiska diagnoser?

De/Dem

461 Inlägg
för 2 timmar sedan
#6
xXSammy skrev:
Vettemannen skrev:
Indoktrinerade Greta med alla bokstäver som finns!

Har du någon källa på detta mer än att förminska alla möjliga sorters psykiska diagnoser?

ja du nått fel är det ju på henne, det har hon själv berättat. kommer inte ihåg vilka diagnoser hon hade

968 Inlägg
för 2 timmar sedan
#7
Gamla män som är hotade av en ung påläst tjej
Jag skrev någon annan stans att Greta Elon behöver ingen egen bostad eftersom dom lever hyres fritt i så många huvuden
Jag undrar hur många som gnäller om hennes okunskap har en högre nivå av utbildning än henne

461 Inlägg
för 2 timmar sedan
#8
doktorduett skrev:
Muskelbil skrev:
Gamla män som är hotade av en ung påläst tjej
Jag skrev någon annan stans att Greta Elon behöver ingen egen bostad eftersom dom lever hyres fritt i så många huvuden
Jag undrar hur många som gnäller om hennes okunskap har en högre nivå av utbildning än henne

jaha du o vilken utbildning har hon, jag kan svara själv INGEN hon är student på universitete i stockholm.
o det kan inte vära ofta hon är där, som hon far runt o dummer sej.

Forummoderator
17 932 Inlägg
för 2 timmar sedan
#9
xXSammy skrev:
Vettemannen skrev:
Indoktrinerade Greta med alla bokstäver som finns!

Har du någon källa på detta mer än att förminska alla möjliga sorters psykiska diagnoser?

Thunberg är öppen med att hon har det som förr kallades för Aspergers.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

6 625 Inlägg
för 1 timme sedan
#10
Hybrid_ skrev:
xXSammy skrev:
Vettemannen skrev:
Indoktrinerade Greta med alla bokstäver som finns!

Har du någon källa på detta mer än att förminska alla möjliga sorters psykiska diagnoser?

Thunberg är öppen med att hon har det som förr kallades för Aspergers.

ASD är inte hela alfabetet

De/Dem

* Voff voff *
10 483 Inlägg
för 1 timme sedan
#11
Och så undrar folk varför världen ser ut som den gör...? Människor hittar alltid något att bli arga på. I det här fallet en 10 år gammal Amarok... Grattis!

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/


Sök