Justerade ner höjden fram och körde ut den för att se hur de såg ut. Förväntade mig att den skulle bli lite lägre fram. Men har fortfarande igenomslag kvar runt om så tar man bort dom så kommer den nog ner lite till. Men ids inte göra så mycket mer då jag inte har några fälgar att gå efter än
Vart lite studsigare än jag förväntat mig men de beror väll på hur mycket tryck man har i bälgarna antar jag.
Sen lite finlir finns kvar, justera till allt, sätta fast ordentligt och lite mer provkörning.
Men jag monterade tillbaka mattan i bagaget och flyttade på styrenhet och ventilblock. Jag var sugen på att ha ventilblocket i mitten mellan kompressorer men kabeln från blocket till styrenheten var väldigt kort. Så jag drog slangar och kablar under mattan ner till utrymmet bakom hjulhuset på vänster sida. Glömde ta kort men de kommer sen, ska bygga ett riktigt fäste åt dom så de inte ligger löst
Men såhär ser det ut just nu, inget fastskruvat utan ska göra en spånskiva som ska kläs in sedan ska jag bygga så hela bagaget blir en plan yta med tyg eller parkettgolv. Men mer om det kommer när de är dags
Monterade även usa blinkers. Har inte kopplat in positionsljuset men de kommer. Dessa har en liten t10 uppe i hörnet men även 10w som lyser hela blinkersen. Så den i hörnet ska kopplas på position och 10w som lyser upp hela lampan ska kopplas på dimljusen så man kan stänga av dom. Farbror blå är ju inte så förtjust i sånt
.
Har klippt lös massa kontakter från en reservdelsbil så allt kommer se ut som att de är original
Men de var nog allt just nu, glömmer ta bilder ofta men blir lätt så när man är inne i nått xD
Har en hel del som ska göras så man tar lite då och då när man är ledig.
Nästa större projekt kommer bli att lacka om bakskärmar.
Förhoppningsvis hittar fler till tråden så att folk kan se vad man pysslar med. Är de någon som vet om det finns någon luftad 780 d24? Eller är man först
Har sett ett gäng 780is me d24 varav bara två som är ?stylad? eller ja sänkt med fälgar iaf