2999
Sök

Bästa dealen vid köp av ny lyx bil eller vanlig bruksbil

259 Inlägg
25 oktober
Trådstartare
Hej jag vet inte om man får skriva detta i detta forum men det får plockas bort i så fall.

Men jag har bästa dealen till alla som vill köpa en ny bil.

Det hela är att man köper en viss krypto valuta av summan som bilen kostar och fryser in den i 3 år och efter den tiden har gått så får man tillbaka sina kryptos och då kan man sälja dom eller göra vad man vill med dom. Har då kursen gått upp så har man gått plus på att man köpt en ny bil.

Man kan säga att det är som att köpa en ny bil kontant men ligger ute med pengarna i 3 år och sen får man tillbaka dom.

Inte nog med detta utan man deltar också i en pool där man får daglig utdelning varje 24 timme under dessa 3 år så även här kommer en stor summa tillbaka.

Det låter ju för bra för att vara sant helt klart men det är sant och detta kördes för 2 år sedan där över 1000 bilar levererades och nu i december är det dax igen.

Företaget det gäller tjänar på att folk köper deras krypto valuta och fryser in den så dom försvinner från marknaden och då går priset upp när det knappt finns något mer kvar tillslut.

Bara att fråga vid intresse.

https://youtu.be/cRjQkB0opH4?si=z_jvypx1CgLHrc7N

Forummoderator
26 339 Inlägg
25 oktober
"Låter det för bra för att vara sant så är det oftast det."

En av de bästa lärdomarna jag någonsin tagit till mig.

Tråd låst.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sök