Om man skall köpa två bilar hos samma bilhandlare, kan då en inbytesbil gälla som kontantinsats på båda bilarna. Ex Jag får ca 300.000 i inbytesvärde på min bil, som är betald, och köper en ny bil för 350.000 och en för 250.000
Så länge den är obelånad så kan den ju fungera som kontantinsats. Huruvida du får portionera ut värdet mellan de två nyköpen är nog upp till den aktuella handlaren.
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan... Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare): https://www.instagram.com/rov_sweden/
Så länge den är obelånad så kan den ju fungera som kontantinsats. Huruvida du får portionera ut värdet mellan de två nyköpen är nog upp till den aktuella handlaren.
Tackar. Skall se om jag får tag i någon säljare i dag.
Jo det kan säkert skilja mellan olika bilförsäljare men vår lokala Toyota handlare skulle iaf byta in vår RAV4 PHEV som kontantinsats för två begagnade bilar, hos dem
Glöm inte Riddermark, Sveriges största bilhandlare, om du inte ska köpa splitter ny bil. Rent generellt har Riddermark "de MINST OHEMULA priserna" - om man kollar Blocket.
Glöm inte Riddermark, Sveriges största bilhandlare, om du inte ska köpa splitter ny bil. Rent generellt har Riddermark "de MINST OHEMULA priserna" - om man kollar Blocket.
Hahah förlåt men att rekommendera ridddermark??? Jag förstår att du inte sa att dom var bra men att ens nämna dom borde vara förbjudet.
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13