2586
Sök

Var dra igenom nätkabel i en caravelle-2010

146 Inlägg
onsdag 16:12
Trådstartare
Kan man skriva i detta forum uta att det dyker upp ett galet troll?

Jag försöker. Men jag kan lika gärna lämna träsket.

Behöver ingen el motorvärmare, har webasto i caravellen, men för andra ändamål
vill jag kunna dra in nätspänning.
var är det lättast att borra,  eller ta bort en plugg e.d.
Så långt fram som möjligt.
Senast redigerat av Subtext (onsdag 16:13)

Den här sandlådan ska jag lämna, om det finns en admin som klarar att ta bort kontot.
Trollen har fritt tillträde och för övrigt har jag ingen nytta eller glädje av ett dylikt tillhåll.

751 Inlägg
för 21 timmar sedan
Skulle tippa på att väldigt få ens vill försöka hjälpa dig när du är negativ och pissar på forumet det första du gör i inlägget..

Föreslår en annan approach och ett annat beteende, alternativt att du lämnar Garaget.org helt som du själv skriver.
Oftast brukar dock ett sådant uttryck vara ett rop på uppmärksamhet(eller hjälp) på ställen som Facebook, tror inte det biter på speciellt många härinne..

Live long, and prosper.

146 Inlägg
för 16 timmar sedan
Trådstartare
MrHyde skrev:
Skulle tippa på att väldigt få ens vill försöka hjälpa dig när du är negativ och pissar på forumet det första du gör i inlägget..

Föreslår en annan approach och ett annat beteende, alternativt att du lämnar Garaget.org helt som du själv skriver.
Oftast brukar dock ett sådant uttryck vara ett rop på uppmärksamhet(eller hjälp) på ställen som Facebook, tror inte det biter på speciellt många härinne..

Den här sandlådan ska jag lämna, om det finns en admin som klarar att ta bort kontot.
Trollen har fritt tillträde och för övrigt har jag ingen nytta eller glädje av ett dylikt tillhåll.

146 Inlägg
för 16 timmar sedan
Trådstartare
Subtext skrev:
MrHyde skrev:

Jag har sett att NI inte kan bete er bättre än snorvalpar, med få undantag.
Du kan inte lära mig något.
Jag inleder aldrig en dålig ton, men jag besvarar dårar efter förtjänst.
Har utbildat lärare och behöver inga råd betr beteende från rötägg som inte ens kan läsa.

Idag löste jag problemet så den här tråden behövs inte.

Ni, utan förstånd som bara kladdar runt som ohyfsade snorvalpar, får ha ert motorträsk som er sandlåda, jag ger fan i den, har raderat mina bilar
och försöker bli kvitt skiten helt.
Senast redigerat av Subtext (för 16 timmar sedan)

1 008 Inlägg
för 16 timmar sedan
Subtext skrev:
Kan man skriva i detta forum uta att det dyker upp ett galet troll?

Jag försöker. Men jag kan lika gärna lämna träsket.

Behöver ingen el motorvärmare, har webasto i caravellen, men för andra ändamål
vill jag kunna dra in nätspänning.
var är det lättast att borra,  eller ta bort en plugg e.d.
Så långt fram som möjligt.

Trollar du?

VAG har världens bästa bilar.

Diagnostekniker
2 766 Inlägg
för 14 timmar sedan
Jag trodde att man som högskoleutbildad inom elteknik skulle kunna klara av det här själv, och även kunna klura ut varför ens startbatteri är kasst.
Trodde också att någon som är så förträfflig som dig skulle kunna klara av att radera sitt egna konto här.

Men vad vet jag?
Jag hoppade ju av gymnasiet.

Up the RA

Forummoderator
18 069 Inlägg
för 14 timmar sedan
Inavlet avstängt för evigt. Sorry gubbar. Sådana här dyker upp ibland.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Sök