Low skrev:
Growe skrev:
Mossan1 skrev:
Bra att det visas hur man gör.
Heder åt den som gör videon.
Synpunkter om bilmärket hör inte till tråden tycker jag.
inte speciellt avancerat igentligen förutom att batteriet måste väck.. men aldrig i helvete att jag skulle montera ett orginal rör aldrig i hela h-vete det kommer ju bli exakt samma sak.. det skulle åka dit kopparrör där så man vet att det håller hela bilens livslängd. förstår inte varför tillverkare fortfarande snålar med dessa skitrör
dom har aldrig varit bra och kommer aldrig bli bra. finns inte en bil stålrör fungerar och framför allt inte när man lägger på en plastfilm på skiten som påskyndar rostningen..
Ska man gömma något såpass så ska som du säger välja någon annan material som helst håller hela bilens livsmängd. Jag tycker det är katastrof.
nu är det inte så farligt som det låter... jag tror inte det tar speciellt lång tid att riva ner batteriet.. men om man visar hur "besvärligt" det är kan man ta betalt för det.. du fixar det där själv hemma i garaget om man vill.. svårare är det inte. men törs knappt tänka på hur dom där skruvarna släpper när bilen börjar bli gammal blir mycket borrning när man drar av dom där
![smile](img/smilies/smile.png)
Kör fort så hinner inget hända...