2552
Sök

D24tic varvar till vid avstängning

2 Inlägg
för 9 timmar sedan
Trådstartare
Tjena!
Har en 940 D24tic som oftast varvar till 1-2 gånger, inte höga varv utan låga. Ibland varvar den inte till något alls utan stänger av sig direkt, detta tror jag beror inte på något speciellt utan händer av en slump. Vad kan detta bero på? Har tänkt lite att de kanske kan vara magnetventilen? Tack på förhand!
Senast redigerat av adth15 (för 9 timmar sedan)

Forummoderator
18 146 Inlägg
för 8 timmar sedan
adth15 skrev:
Tjena!
Har en 940 D24tic som oftast varvar till 1-2 gånger, inte höga varv utan låga. Ibland varvar den inte till något alls utan stänger av sig direkt, detta tror jag beror inte på något speciellt utan händer av en slump. Vad kan detta bero på? Har tänkt lite att de kanske kan vara magnetventilen? Tack på förhand!

Är den uppskruvad?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

2 Inlägg
för 2 timmar sedan
Trådstartare
Hybrid_ skrev:
adth15 skrev:
Tjena!

Är den uppskruvad?

Om du menar pumpen så ja, den är uppställd. Kan det bero på det?

Sök