2628
Sök

Köpråd angående stereo efterfrågas!

2 Inlägg
22 juli 2007
Trådstartare
Jag har kollat runt lite på Blocket m.m och hittat denna sterio som jag gillar. http://www.blocket.se/vi/11380178.htm?ca=9_s Och jag undrar är det nått att ha?. inget märkesgrejer eller så men kan det spela bra ändÅ? eller ska jag köpa lite "bättre" grejer om jag vill få ut bättre ljud?

Ändrad rubrik. Se till att skriva bättre rubriker i fortsättningen. / Mod

341 Inlägg
22 juli 2007
En bekant köpte en sådan.  Enligt honom stämde inte beskrivningen med produkten, så han skickade tillbaka den och köpte en dyrare istället.
Ljudmässigt vet jag inte vad den presterar, då jag inte lyssnade på den.

304 Inlägg
22 juli 2007
En polare köpte en stereo från liknande företag. Det var för två år sedan och stereon var fullmatad med ny teknik. Kostade väldigt lite…

Han hade tur … han fick pengarna tillbaka.
Köp inte!

I have my own race...

Egenföretagare
2 496 Inlägg
22 juli 2007
det är ren skit, och det heter STEREO

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

2 Inlägg
22 juli 2007
Trådstartare
okey tack för svar. Men vad ska jag ha för enhet då? kan inte vara i 10 000 kr klassen men jag kan väll lägga ut nåra 1000. nått att rekomendera? DVD är ett måste:P

Brodar'n Maffia!
184 Inlägg
22 juli 2007
Rena leksaken tycker jag det ser ut som.

...tror jag, är dock inte helt 100...

1 631 Inlägg
22 juli 2007
Lifsonny skrev:
okey tack för svar. Men vad ska jag ha för enhet då? kan inte vara i 10 000 kr klassen men jag kan väll lägga ut nåra 1000. nått att rekomendera? DVD är ett måste:P

Köp då en DVD utan skärm för ca 3.000. Då får du en enhet som är okej men inte inte mer. Billigare än så är tyvärr oftast bara skräp.

Komplettera med en lös skärm för en tusenlapp.

// Gurra
BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX
Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.

Proljece?
1 464 Inlägg
22 juli 2007
Lifsonny skrev:
Jag har kollat runt lite på Blocket m.m och hittat denna sterio som jag gillar. http://www.blocket.se/vi/11380178.htm?ca=9_s Och jag undrar är det nått att ha?. inget märkesgrejer eller så men kan det spela bra ändÅ? eller ska jag köpa lite "bättre" grejer om jag vill få ut bättre ljud?

Ändrad rubrik. Se till att skriva bättre rubriker i fortsättningen. / Mod

Hade nog sett till att inte köpa för billiga saker tongue

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

Japs :)
775 Inlägg
22 juli 2007
sony har en med usb o dvd läsare för ca 3000..
finns en alpine för 5500 också. tror det har dvd, o den är det typ det bästa ljudet i.

Sök