ööh, saken är ju den att i den nysatse nummret av street extreme så rekomderar dem typ produkten och på hemsidan som jag länkade till så står det också att denna fläkt kommer att inom snart framtid sitta i många original bilar .. Vad jag ville ar att höra av er vad ni tror och om ni kanske in tehade uppmärksammat produkten så vore det ju ett ypperligt tillfälle... men men allright...
ööh, saken är ju den att i den nysatse nummret av street extreme så rekomderar dem typ produkten och på hemsidan som jag länkade till så står det också att denna fläkt kommer att inom snart framtid sitta i många original bilar .. Vad jag ville ar att höra av er vad ni tror och om ni kanske in tehade uppmärksammat produkten så vore det ju ett ypperligt tillfälle... men men allright...
Problemet med att läsa "fakta" på hemsidor som säljer och tjänar pengar på produkten är att uppgifterna inte alltid är sanningsenliga. Man vill ju gärna "försköna" produkten i ord/bild annars säljer man ju inte eller hur? Eller som det brukar heta: "ALLT går att sälja med mördande reklam".
Skulle den nu vara så fantastisk skulle någon liknande "snurra" redan sitta i produktionsbilar....tro mig. Visst teorin om att sätta rotation på luften och därigenom få olika egenskaper är korrekt men det är inte riiiiktigt så enkelt.....
hade en liknande sån en gång på en åkerbil, fast den va från en dator.. den tyckt ja hjälpte, men då hade ja placerat den mitt i luftfiltret på en förgasar motor... men man kanske bara trodde att de hjälpte =P