undrar om man kan använda samma styling till dem som 88-91 lilla v-tec?! har kollat runt och det finns inte lika mkt snygga styling saker som till 88-91... måste man modda bilen om man ska kunna sätta i bak och framlampor i min 86a om man tar 88-91 styling? likdant med bodykits?!
Mvh!
Allt är möjligt, det omöjliga tar bara längre tid...
Klart, du kan använda Toyota Supra styling till din lilla CRX också om du vill, men de passar inte rakt på direkt... 86:an är ju lite mindre så som sagt, passar nog inte rakt på men du får ju anpassa de!
Karossen är ju inte samma, så om du skulle få det att passa så måste du nog krångla en hel del. Men har du viljan så går det. Så det är ju inte omöjligt, men det tar nog tid
Jag hade mig en honda crx -88a, det är lite skillnad här & där på bodykits, samma med passform om du tex. köper till backspeglar med crx fästen så brukar det ej passa. Backlysen etc vet jag inte, men hör med leverantörerna före du beställer, jag var tvungen att skicka tillbaka lite av det jag köpte!
va? jag skrev inget om någon supra styling?! :S är det mycket skildnad storleksmässigt?!
Eller så antydde han bara på att det spelar ingen roll vilken modell du tar stylingen ifrån om du ändå måste modifiera det.
Precis vad jag menade. Men om du vill ha en unik bil får du ju lära dig att anpassa. Annars får du gå på bolt-on-kit som många andra fjortisraggare gör.
Finns inte en grej som är likadan på de olika modellerna, förutom bultcirkel och motorn (om du har 124 hk). Däremot så har du ett gyllene tillfälle att bygga på en bil som inte är alltför vanlig nuförtiden.
Mao du kan ta delar från viken bil som helst och bygga som du själv vill.'
Lycka till
There´s a very fine line between a hobby and mental illness