3246
Sök

Projekt: Hur snygg/ful kan en polo bli med en vanlig killes plånbok.

Proljece?
1 464 Inlägg
26 juli 2007
Trådstartare
Ny update nu har gjort en mindre beställning på ett bara vita blinkers smile

http://media.thg.dk/DAT/pic/l/603069958211.JPG

mer kommer när dom sitter fast smile

Har även bestämmt mej för att göra en limit på bygget endast ljud,lampor,invändigt och rostlagning på exteriören tongue Då kjolpaket och sådant blir för mycket och jag börjar plugga dock kommer jag ha 4000kr/mån men det blir för mycket pengar på denna bilen.

Sen har jag också bestämmt mej för nästa projekt "Om det blir nått" så blir det en vw corrado vr6.
Senast redigerat av haxer (26 juli 2007)

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

Proljece?
1 464 Inlägg
1 augusti 2007
Trådstartare
Sådär fått blinkerserna och ska hämta dom på fredag på posten. Har pillat högtalare nu i några dagar ibland önskar man att man hade en större bil. Så nu är framsystemet fixat och basen dunkar fortfarande. Nu är det bara all jäkla rost kvar sen ser ju bilen bättre ut än ny har ju nästan ökat värdet på polon redan lagt ner 10000krs gränsen på den smile

Proljece?
1 464 Inlägg
1 augusti 2007
Trådstartare
Haha.. jo är ju en billighets variant av golf. Dock är det ju bara ytrost från fågelskitar stog rätt länge på bilfirman. Tror inte jag hade fått komma hem med en volvo fosterfarsan precis som jag tycker det är skrot smile sen finns det väldigt delade meningar om det. Men för 14000kr får man inte direkt något väldigt överfett tongue

Tror att om jag hade provkört en volvo och denna så hade jag fortfarande tagit denna goare bil att köra finns bara inte.
Senast redigerat av haxer (1 augusti 2007)

Kalaskillen
246 Inlägg
1 augusti 2007
camaro67 skrev:
Jag trodde inte att polon rostade.. Konstigt på en sån ny bil. Du skulle haköpt en Volvo iaf

JAA köp en volvo....om du vill vara exakt som ALLLA andra....

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!

Proljece?
1 464 Inlägg
1 augusti 2007
Trådstartare
Precis instämmer dock vill jag inte ha en massa tjafs om volvo i min projekt tråd så därför kommer jag inte lägga ner någon större tid på att försöka bevisa nått. Läs min sig.

Sök