Saxar hit hälften av mitt inlägg från Saab Turbo Club's forum:
(Lite saab-dominerat, kolla på vad torrenten innehåller, klicka på siffran 35 på piraebay-torrenten, sen kan ni välja vad som ska laddas ned, och va som ska skippas.)
Uråsa 25/8 2007.
Intressant dag, började med regn på ditvägen, och regn när vi anlände, och konstant dugg under körningen, så den track-bite behandlade banan blev snorhal. Speakern pratade i 30 minuter om att stämma Tone Bekkestad och smhi. Trevlig prick förövrigt!
Att det var haaaaalt märks i ett par av klippen. Torrt blev det först mot mitten/slutet, och då kom även tiderna. Fwds.. bogg bogg bogg
Dagens ras var en gammal bubbla som körde kaputt på lådan, och en riktigt våldsam nissan 300, dubbelturbo som fick nån form av läckage. Förmodligen olja, då sanering pågick i 5 min. Samma bil kör en låg elva i ett av klippen.
Annars var det lugnt. Lite "konstigt" med tanke på att de första 20m track-bite som sagt var snorhala, så det tjöt riktigt ordentligt när bilarna väl nådde asfalten. Allt jag kunde tänka var "nu smäller lådan". Men det höll
Åkte hem ganska tidigt (14.30 typ) så hur det gått efter det vet jag inte!
Bästa tiden för dagen blev 10.00 av en lustgasad Camaro. En silvrig s2a hemifrån (växjö) körde en mitten10a. (finns med i klippen) Annars sattes de flesta elvorna av mc.
Alla klipp från kameran är upplagda, så det är lite volvo, bmw, merca, japs och mc förutom saabarna.
Fick tyvärr inte med jänkarna, jag stod som en jefla fågelholk när de körde. Världens undergång stundande när de värmde däck.. Helt sjukt dån!
Även ett klipp av jet-motor-rodden.. som dock inte körde på riktigt pga "halkan". Det var väl i stort sett torrt när han körde igång, men med ett vrid på en bra bit över 2000nm så är det svårt att få grepp på vilket underlag som helst. Om man inte räknar 2km upp i atmosfären som underlag.
Nåt för alla
Eftersom youtube suger flodhäst så lägger jag allt på en torrent.
Torrent:
http://thepiratebay.org/tor/3785651/Ur__sa_Flygraka Ber i förväg om ursäkt för eventuella slarvfel och felskrivningar i filnamnen.
Mvh