2160
Sök

Bra verkstad i Gävle

Thorssa
2 september 2007
Trådstartare
Ska byta stötdämpare fram på A3:an men Audi vill ha 6200 för denna operation inkl delar och framvagnsinställning. Grovt räknat så vill de ha 3000 kr för själv bytet vilket är löjligt dyrt. Min verkstad i Sundsvall tar 1500 kr men jag har inte planerat en resa dit på ett tag. Så vet ni någon bra verkstad med ett timpris på 700-800 kr/timme i Gävle, gärna centralt?

Thorssa
2 september 2007
Trådstartare
Någon här måste väl bo i Gävle? wink

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 september 2007
varför inte byta själv?? eller är det svårt på en a3 kanske? smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

86 Inlägg
2 september 2007
hör med Alutech !!

Thorssa
2 september 2007
Trådstartare
Har varken plats eller verktyg att göra de själv. Sen är jag ingen hejare på att skruva heller, minns att det var ett helvete att få ut fjäderbenet på höger sida när vi bytte fjädrarna på den.

Ska höra med Alutech, skickade mail till dem för två veckor sedan men har inte fått något svar så det känns ju tyvärr inte 100% seriöst.

Ös gärna på med tips smile

Thorssa
3 september 2007
Trådstartare
Alutech var jävligt billiga men han hade lite mycket att göra just nu. Nån som hört något om Bilservice Norr?

1 417 Inlägg
3 september 2007
Överhärde Rep. Verkstad, eller Bil och Släpvagnsservice

Mr White
1 072 Inlägg
3 september 2007
Hör me mekonomen bilverkstad som håller till inne på smågatorna vid malaco life..Där är dom billig å bra oxå.

Sök