3624
Sök

störningar från ps2an

638 Inlägg
3 september 2007
Trådstartare
har fått enorma generator störningar när jag kör på aux ingång till stereon från ps2an. när jag kör vanligt från radio så är där inga störningar.

har kollat aux kablen och den är hel och fin.  har delningsfilter nära transformatorn till ps2an kan det ha med det att göra? skulle behöva lite fler tipps vad som kan vara felet.

mvh

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

Egenföretagare
2 496 Inlägg
3 september 2007
Tror det är kablarna till ps2an som är dåligt isolerde, prova att linda in dom i aluminium folie smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

638 Inlägg
3 september 2007
Trådstartare
bra tipps ska testa det imorn. någon annan som har något tipps vad det kan vara får gärna skriva smile

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

638 Inlägg
4 september 2007
Trådstartare
funkade inte på långa vägar. jag testade att jorda ljudkablarna också det blev bättre men det hörs fortfarande mycket. fler tipps?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
5 september 2007
Ajdå hmm det var det enda jag visste, och det funkade till mitt slutsteg, men det är la bara försöka få kablarna så långt brån varandra som möjligt ?

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

27 Inlägg
5 september 2007
Kan mkt väl vara transformatorn som orsakar störningar.. Prova flytta kablarna lite längre bort från den:)

638 Inlägg
5 september 2007
Trådstartare
har testat flytta trafon ifrån kablarna utan resultat. känns som jag testat allt big_smile de k änns ju som det är en jordslinga. men har testat jorda ps2 och stereon i samma punkt men blev inte bättre heller.

Sök