3104
Sök

Vart kan man köpa en bra Grenrör till en nissan 200sx S13

31 Inlägg
5 september 2007
Trådstartare
Vet ni vart man kan köpa en bra Grenrör till en nissan 200sx S13, och det ska vara T25ans flänspå... Det ska vara rimlig pris och bra kvalite, (INTE XS)
Tack förhand:)

study
772 Inlägg
6 september 2007
ebay kanske

Herr
1 722 Inlägg
6 september 2007
hanna_24 skrev:
Vet ni vart man kan köpa en bra Grenrör till en nissan 200sx S13, och det ska vara T25ans flänspå... Det ska vara rimlig pris och bra kvalite, (INTE XS)

Varför duger inte xspower's grenrör? använder det själv utan problem.

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

31 Inlägg
6 september 2007
Trådstartare
LocKtar skrev:
hanna_24 skrev:

Varför duger inte xspower's grenrör? använder det själv utan problem.

jo klar dom håller ett bra tag, men sen spicker dom.. som på min

143 Inlägg
6 september 2007
om du inte har så rekomenderar jag en bit flexrör på frontpipen då brytningar och skakningar på avgasssytemet kan knäcka grenröret. Xs är nog ändå att rekomendera, ska du ha något annat är det antagligen runt 5000 du får räkna med.

31 Inlägg
6 september 2007
Trådstartare
pulk skrev:
om du inte har så rekomenderar jag en bit flexrör på frontpipen då brytningar och skakningar på avgasssytemet kan knäcka grenröret. Xs är nog ändå att rekomendera, ska du ha något annat är det antagligen runt 5000 du får räkna med.

men grenröret på s13 är inte så hårt belastat så att det vibbrerar elelr riskerar att knäckas? den sitter ju rätt bra mot toppen om du förstår va ja mena, tror inte orsaken är skakningar eller vibbrationer, helt enkelt kina kopia crap?

Sök