3910
Sök

Hur har din helg varit?

BilvårdsTekniker
281 Inlägg
23 september 2007
Trådstartare
Vart på något roligt evenemang? Eller något annat som har med bilen att göra, smile

Har det kanske hänt något oväntat, posetivt eller mindre posetivt?

MVH

Rattryckarn

Våga Vägra Volvo!
326 Inlägg
23 september 2007
Var inne i stan (Krstd - Däcket) och kolla en runda i fredas och lördas.
I fredas hände inte ett skit förutom en BMW-raggare som sladda på en Pucko-flaska som gick sönder, sen körde han med vilje i glassplittret!

I lördas var det lite action ute vid Rusta, men som vanligt var där mest Volvo!!

Vad sa du? Har Pappa betalat?

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
23 september 2007
Fredag: kommer hem från jobbet 18.00 och gör mig lite tacos med familjen smile sen åker jag till exet och ser på film och har de allmänt mysigt
Lördag: Sover länge sen slappar med tvspel och datorn sen på kvällen blev de utgång på den lokala klubben
Söndag: Halvbakis och seg. försöka vila ut mig så man är pigg till nästa vecka smile

Slutsats: inte bästa helgen i mitt liv men inte heller den sämsta. skulle vilja säga att detta var en standardhelg smile

3 722 Inlägg
23 september 2007
tråkig helg, har jobbat hela, som vanligt

220 Inlägg
23 september 2007
rätt ok. partajat en dag, varit ute o glidit lite en dag och sitter o jobbar nu.

414 Inlägg
24 september 2007
Hehe jobbat både lördag o söndag, och på lördag och fredag kväll drack man en bira o lirade lite poker! slapp helg förutom jobbet då smile fast vart ganska lungt där med!

hej

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
24 september 2007
Fredag: Minns inte vad jag gjorde.
Lördag: Sjuk som ett svin
Söndag: Lite friskare. Usch hatar förkylningar.

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

Evolution Garage
478 Inlägg
24 september 2007
fredag/lördag natt jobb
Lördag/söndag natt däckad med förkylning/feber
söndag/måndag jobb igen :s

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
24 september 2007
Jag va ute med bilen hela helgen faktiskt smile

Fredag - Ner till Göteborg (35 mil)
Lördag - Köra runt till alla gamla kompisar och andra i släkten
Söndag - Säga hejdå till alla och köra hem igen

Blev nästan 100 mils körning i helgen allt som allt. Måste ju rasta bilen ibland smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

President över Brinkland
465 Inlägg
24 september 2007
Fredag. vaknade hos en polare i bräcke kl 8 på morgongen av att han vält min soffa och ville röka frukost, dvs vattenpipa. kl 9 blåste vi e14 och låg och gled i 200 blås halva vägen till hassela. åkte på bilskroten i ilsbo och skaffade lite roliga saker. kom hem till ljusdal tankade tvättade bilen och drog på föne och kollade på race. testade själv två gånger men min trasiga tvåa ville inte vara med för 5 öre. Va me nåra polare på kvällen. Lördagen sov man större delen av dagen. Polaren pajjade min tuta när han skulle testa den på sin bil eftersom hans var trasig med. Fick även punka på ett däck. lagomt roligt att byta däck kl 2 på natten. de va väll största delen av min helg:)

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

1 418 Inlägg
24 september 2007
Hmm fredag började jag med att väcka en viss brink igenom att välta soffan för han, sen häggs bilskrot å hittade vita sidoblinkers å lite annat smått å gott till min trött35a. Föne kolla på race å provköra lite, gick väll hyffsat iaf smile
Lördag, montera xenon på halvljuset, montera nya sidoblinkers för att senare ut å glida lite bil smile
söndag, sova sova sova.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Yrkesförare
1 073 Inlägg
24 september 2007
Har jobbat till Lördagmorgon. Hade sedan myskväll med tjejen på kvällen. Resten av helgen tillbringade jag på åkeriet och vaxade lastbilen. (Det tog sin tid)

733 Inlägg
24 september 2007
På fredagen slog jag eget rekod i tid på att vara på samma krog, 8 timmar på rockbaren.
och sen på lördagen utamanade jag ödet igen, dum som jag är, och körde lite bil utan lov och sen gjorde jag minsta möjliga på söndagen, vilade nog omedvetet upp mig inför veckan tongue vilket är sista veckan på schenker, yes!

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
24 september 2007
whiper skrev:
På fredagen slog jag eget rekod i tid på att vara på samma krog, 8 timmar på rockbaren.
och sen på lördagen utamanade jag ödet igen, dum som jag är, och körde lite bil utan lov och sen gjorde jag minsta möjliga på söndagen, vilade nog omedvetet upp mig inför veckan tongue vilket är sista veckan på schenker, yes!

Jobbar du i Schenker i borås??
Jobbar du med Nick & Jonas??
tongue

C H E V R O L E T <3

67 Inlägg
24 september 2007
Fredad: Sittning = taskigt minne av vad som hände. Lördag: fest i korridoren vilket resulterade i trasig baslåda... Men fan va kul man hade smile
Söndag var det plugg å middag med goda vänner

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 september 2007
fredag gled man runt på stan med bilen.. lördag köpte jag en ny sierra och på kvällen var man på fest och kommer inte ihåg när eller hur jag kom hem och sändag var jag lite bakis och grejjade med ny sierran... helt okej helg endå tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Auditok
169 Inlägg
24 september 2007
Jag har varit i Tjeckien på Rallycross EM, efter en hård helg är jag nu heelt slut och har tänkt att sova då jag inte gjort det på...hmmm....40 timmar typ!

Sök