3937
Sök

Vad Är Det Roligaste Eller Wierdaste Grej Du Varit Med Om.!!?

Sleeper
3 084 Inlägg
27 september 2007
Edman skrev:
Det stavas weird btw.

HaHa Det Var Weird!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Varningar. 36
1 200 Inlägg
27 september 2007
Den här tråden är helt weird, svara ordentligt istället för att bara driva det blir ju dagis av hela grejen haha.

Roligaste måste vart på min 17'års dag och hela veckan efter det då jag, min flickvän och några polare krökade oavbrutet en vecka och bara hade så jävla kul smile

Det konstigaste måste vara att jag sitter här med en armbåge full med benflisor som gör sjukt ont och jag har inte slagigt i den eller gjort nånting. (Har röntgat eller hur det stavas.)

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

142 Inlägg
27 september 2007
TFkarlsson skrev:
Den här tråden är helt weird, svara ordentligt istället för att bara driva det blir ju dagis av hela grejen haha.

Roligaste måste vart på min 17'års dag och hela veckan efter det då jag, min flickvän och några polare krökade oavbrutet en vecka och bara hade så jävla kul smile

Det konstigaste måste vara att jag sitter här med en armbåge full med benflisor som gör sjukt ont och jag har inte slagigt i den eller gjort nånting. (Har röntgat eller hur det stavas.)

Det stavas runkat, inte röntgat wink

Det är inte farten som räknas, det är smällen.
Eller som vi säger här i stan.
It is not the fart that counts, it is the smell.

Varningar. 36
1 200 Inlägg
27 september 2007
vitafaran skrev:
TFkarlsson skrev:

Inte riktigt så jag menade men det funkar ju det med sålänge man inte använder den armen som gör ont ;D

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

304 Inlägg
27 september 2007
vitafaran skrev:
TFkarlsson skrev:

lol lol lol lol

Är nog fan bara bitter..
365 Inlägg
27 september 2007
Garaget´s onödigaste tråd? tongue

Pain is temporary, Glory last forever.

263 Inlägg
27 september 2007
Charles_ skrev:
Garaget´s onödigaste tråd? tongue

topp tre iaf ^^

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare

459 Inlägg
27 september 2007
Det konstigaste eller weirdigaste jag varit med om va när ja fick en utskällning inför min lillebrorsa på en pressbyrån inne i stockholm, för att ha tränkt mig i kön, när ja sträckte mig 1 meter å tog ett tuggumipaket. stod redan i kön och min bror stod kvar, då vart det hus i helvette i min skalle, visst folk säger man ska visa äldre respekt, men då ska dom fan bete sig som folk dom me!

3 722 Inlägg
27 september 2007
såg en alkis/uteliggare komma hoppandes som en liten skolflicka på söders bussgata. Det var det konstigaste jag sett, mycket wierd, kändes som The Twillight Zone eller något sånt shit

264 Inlägg
27 september 2007
Trådstartare
ToXtreme skrev:
Herr trådskapare.. tråden hade tagits som mer seriös om du själv varit det när du skapade den!!!!

Hade du skippar FjOrTiZzSkriften och haft en bättre rubrik och uttryckt din tanke till tråden bättre, då hade du också fått fler seriösa svar.. Så du har bara dig själv att skylla på wink

dum eller jag skrev med stora bokstäver men det ändras till små förutom första bokstaven i varige ord.

Bärs!
3 456 Inlägg
27 september 2007
Inlägg #17 här:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 42&p=2

Den rammlar in på 2'a plats i Topp 3 listan över konstiga saker jag varit med om...
Senast redigerat av Aga_Diff (27 september 2007)

Garaget.org peakade 2008.

Sök