4141
Sök

Någon som kollade på "fredag hela veckan".....

Miklen
6 oktober 2007
Trådstartare
..eller va d nu hette.. Va i helsike va d.. nästan så man..eller vänta..man skäms för televisionen å vart den har tagit vägen.. man satt där å visste inte om man skulle gråta eller gråta.. D värsta ja sett på länge.. usch

RE-雨宮
481 Inlägg
6 oktober 2007
Nu är det ju iaf med på film att Paulo Roberto inte är rolig. Inte helt oväntat även om han försökte bjuda på sigsjälv.

RE-Amemiya Kitted FD3S

5 198 Inlägg
6 oktober 2007
görs det nå roligt på tv nuför tiden ? allt ska ju va så jäkla *över roligt* då blir det inte alls roligt.. bara larvigt ju.. tittade inte överhuvudtaget på det där.. redan räknat med att det det skulle bli skit..

4 571 Inlägg
6 oktober 2007
Kollade ett tag.
Kändes krystat och påklistrat, inte ett dugg kul.

Fortkörare
99 Inlägg
6 oktober 2007
Jag tyckte det va helt okej iaf..tycker det gänget e riktigt grymma. Gillade den ny SNL stilen.

Honda Civic Type-R -05
Invidia GT300
K&N Typhoon

Hopplare
104 Inlägg
6 oktober 2007
ganska trist inget skratt så då stängde jag av och gjorde nåt annat. Det är som min singatur säger helt enkelt tongue

Lika lyckat som Melle mels comeback

9 108 Inlägg
6 oktober 2007
Nej har aldrig gillat det gänget, såg några minuter men sedan insåg jag att jag hatar Christine Meltzers överlöjliga humor. Tacka vet jag den gamla goda tiden med Nile City och Percy Tårar wink

Klyphuggare
328 Inlägg
6 oktober 2007
Jag tycker det va skoj lika så myggan på kanal5 som också är rätt omtalat.

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

956 Inlägg
6 oktober 2007
MilleN skrev:
Nej har aldrig gillat det gänget, såg några minuter men sedan insåg jag att jag hatar Christine Meltzers överlöjliga humor. Tacka vet jag den gamla goda tiden med Nile City och Percy Tårar wink

jaa jag håller helt med när det gäller Christine Meltzers...Tycker hon är riktigt dryg-....

eldus veldus

Sök