2737
Sök

0-100 km/h Filmer

1 255 Inlägg
4 oktober 2007
Trådstartare
Hur gör ni när ni filmar mätarna? Har försökt massa gånger att någon håller i kameran o så men de blir fan aldrig bra dom kan ju inte sitta stilla när man drar på ju sad

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

Miklen
4 oktober 2007
E man lite pillig av sig så bygger man ett stativ..eller moddar ett befinltigt.. så d rör sig samtidigt me bilen..då bör d bli bättre.. har en ställning te min större kamera i min bil å d funkar förvånansvärt bra..

1 255 Inlägg
4 oktober 2007
Trådstartare
Miklen skrev:
E man lite pillig av sig så bygger man ett stativ..eller moddar ett befinltigt.. så d rör sig samtidigt me bilen..då bör d bli bättre.. har en ställning te min större kamera i min bil å d funkar förvånansvärt bra..

Ok så seriös hade ja ju inte tänkt o va direkt tyckte bara de hade vart kul o filma typ 0-150 på något smidigt enkelt sätt tongue

Smålänning
7 887 Inlägg
4 oktober 2007
Jag brukar tejpa fast mobilen på ratten ja tongue

Men orde väll kunna fästa videokameran mellan ryggstöden med fokus på mätarna på nått vis...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

1 255 Inlägg
4 oktober 2007
Trådstartare
twin_cam skrev:
Jag brukar tejpa fast mobilen på ratten ja tongue

Men orde väll kunna fästa videokameran mellan ryggstöden med fokus på mätarna på nått vis...

Haha tejpa kan funka kanske inte så bökigt häller tongue

Thomas_855r
4 oktober 2007
sätt fast den i passagerarsätet. tejpa smile

Sleeper
3 084 Inlägg
4 oktober 2007
tejpa fast den på skallen wink

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
4 oktober 2007
Eller så offrar du ~60kg och ber nån sitta bredvid och filma smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

1 396 Inlägg
4 oktober 2007
Sushikocken skrev:

lol

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

Miklen
4 oktober 2007
NiclasT skrev:
Sushikocken skrev:

lol

Jafan tejpa fast den på en pannlampa..så haru bra ljus me smile

1 255 Inlägg
4 oktober 2007
Trådstartare
John87 skrev:
Eller så offrar du ~60kg och ber nån sitta bredvid och filma smile

Har försökt men dom kan inte sitta still när man drar på

218 Inlägg
4 oktober 2007
äh så mycket drag har du inte... haha nä skojja :Pta lite jesus tejp och dra fast skiten ittahelvite bara eller så bygger du ett fäste som du kan bulta fast ngn stans då borda det bli prima tongue

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
4 oktober 2007
Själv undrar jag varför man öht lägga upp såna filmer? Vad är det intressanta att se en mätare röra lite på sig? Visst att en rulle där man ser mätaren gå från 0 till 300 på en halvsekund kan vara skoj, men när Tuffakille18 lägger upp en film där han kör sin 240 från 70-120 på tio minuter då börjar man ju bara gråta. :\

Whine whine!

543 Inlägg
4 oktober 2007
Urkas skrev:
Själv undrar jag varför man öht lägga upp såna filmer? Vad är det intressanta att se en mätare röra lite på sig? Visst att en rulle där man ser mätaren gå från 0 till 300 på en halvsekund kan vara skoj, men när Tuffakille18 lägger upp en film där han kör sin 240 från 70-120 på tio minuter då börjar man ju bara gråta. :\

Haha, word.

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

1 754 Inlägg
7 oktober 2007
Det beror på hur raeen ser ut, har en en ratt med platt översida är det bara att tejpa fast den (Antar att du inte ska svänga..)

Jag kan inget om allt.

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
7 oktober 2007
jag håller min i handen och det funkar kanon tongue

[video]http://www.garaget.org/video/70bjeb0lvrc7[/video]

11 Inlägg
7 oktober 2007
Urkas skrev:

HAHAHA så jävla bra sagt tongue

The Gunner
182 Inlägg
7 oktober 2007
dusty skrev:
jag håller min i handen och det funkar kanon tongue

[video]http://www.garaget.org/video/70bjeb0lvrc7[/video]

Har du automatare eller??

Keyboard Not Found - Press [F1] to Continue.

Sök