2716
Sök

17 röster vara 8st

Evolution Garage
478 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
ettor och inte en enda motivering?
Vafan e det för fel på folk som inte vågar stå för sina åsikter om bilen nu e så jävla ful som en del tycker borde dom väl vara folk nog o berätta vad som är fel?
Visst den är ORGINAL helt jävla omoddad på alla sätt och vis.
Finns bilar som ligger på toppen som har bra betyg ENDAST för at det står en snygg brud brevid medans bilen ser ut som ja inte en 5a iaf...
Kan ju ifråga sätta en del mentalt handikappade som är reggade här på gorg.
Ja jag e sur på folk som inte vågar stå för sina åsikter och huserar här på gorg.

Mvh
Johan

p.s skiter i om jag får ettor så länge soim folk ger KONSTRUKTIV kritik, men ryggradslösa skitskallar som inte vågar stå för sin åsikt ber jag fara pt hvete. d.s
Senast redigerat av Mr_Redbull (11 oktober 2007)

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
11 oktober 2007
Så du skapar en till tråd i mängden?
Det skapas nog såna här trådar varje dag. Tror du det blir bättre?
Skriv en blogg om du vill skriva av dig.

"Kan ju ifråga sätta en del mentalt handikappade som är reggade här på gorg.
Ja jag e sur på folk som inte vågar stå för sina åsikter och huserar här på gorg."
-Ingen tvingar dig att vara här.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Evolution Garage
478 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
John87 skrev:
Så du skapar en till tråd i mängden?
Det skapas nog såna här trådar varje dag. Tror du det blir bättre?
Skriv en blogg om du vill skriva av dig.

"Kan ju ifråga sätta en del mentalt handikappade som är reggade här på gorg.
Ja jag e sur på folk som inte vågar stå för sina åsikter och huserar här på gorg."
-Ingen tvingar dig att vara här.

Inte sagt att ngn tvingar mig heller, men precis som sig har jag rätt till en åsikt, jag står dock för min åsikt och skriver det jag tycker. Och det jag skrev ovan är en bit av det.

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Varningar. 36
1 200 Inlägg
11 oktober 2007
Hahaha att folk fortfarande orkar, jag har nog bara fått ettor på min bil inte gnäller jag för det. ;D

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

7 100 Inlägg
11 oktober 2007
TFkarlsson skrev:
Hahaha att folk fortfarande orkar, jag har nog bara fått ettor på min bil inte gnäller jag för det. ;D

precis så ska de va,inget gnäll tongue
fattar inte varför folk blir förbannad för att dom får en ynka 1?finns väll mycker värre saker i världen än en jävla 1:a

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Drop Shop
926 Inlägg
11 oktober 2007
varför tror du folk inte motiverar sina ettor?
Jo, då får de en etta tillbaka.

Big deal.

Evolution Garage
478 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
sant men strax efter jag postade tråden var det snabbt ngn etta till smile

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
11 oktober 2007
Mr_Redbull skrev:

Mycket oväntat wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

69 Inlägg
11 oktober 2007
men alltsa... bilen är inte värd sa mkt mer......

going flat out....

510 Inlägg
11 oktober 2007
Mr_Redbull skrev:

Folk avreagerar sig med att ge en etta ^^ Tror att många sör sig på dig nu .. men iaf, tillbaka till ämnet ..

Varför du bara får en massa ettor är för att du har EN helbild och TVÅ bilder på repor .. Vilket intryck man får för bilen .. vad har man och gå på? .. Kör ut den på gatan bakon .. Skruva däcken .. ta en snébild .. Sen kommer du väl få en massa röster från alla under 18, "wow, vilken bil !!!" ..

Mvh Johan

Evolution Garage
478 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
NorrlandsGuld skrev:
men alltsa... bilen är inte värd sa mkt mer......

Du tycker det ja, och det är en åsikt som du står för.
För en del tycker min bil e värd mer en del mindre helt ok, men de som röstar kan ju motivera varför e bilen värd en 1 eller 5a etc.

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

1 150 Inlägg
11 oktober 2007
ja har med 17 ettor :Phar inte fått en komentar för en enda men då är ändå bara volvo raggare som laggt dom så de inget att bry sig om big_smile

Evolution Garage
478 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
som sagt jag bryr mig inte om ettorna i sig det är bristen på kommentarer varför är bilen si eller så....
Det är DET som är intressant.

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

99 Inlägg
11 oktober 2007
orka bry sig om vad man får för betyg, o sedan har du ju bara laggt ut en bild på bilen o 2 bilder på repor på bilen, då har man inte så mkt att gå på heller, lägg upp lite finare bilder på bilen o även inredningen osv så kanske det slinker in lite bättre siffror om det är det du är ute efter.

Kör hårt :D

510 Inlägg
11 oktober 2007
eXpl0reR skrev:
orka bry sig om vad man får för betyg, o sedan har du ju bara laggt ut en bild på bilen o 2 bilder på repor på bilen, då har man inte så mkt att gå på heller, lägg upp lite finare bilder på bilen o även inredningen osv så kanske det slinker in lite bättre siffror om det är det du är ute efter.

Härmapa yikes Jag skrev nästan exakt samma på sidan innan :@ haha .. Kan ju säga att ja stålt håller med dig smile

Mvh Johan

21 Inlägg
11 oktober 2007
måste hålla med här!!
Vore ju fel att rösta med k*ken!!!!
När det här forumet handlar om nåå helt annat, men å andra sidan så skulle ja nog inte heller lagt någon spec högt röst på en omoddad mondeo, tyvärr.
=/ men jag är ärlig iaf!
Senast redigerat av adida (11 oktober 2007)

741 Inlägg
11 oktober 2007
vissa volvo 240 ägare har en hel del emot andra märken än volvo så gissar på att många 1or kommer därifrån.. Kommenterar gör dom inte för att dom inte vill ha en 1a tillbaka.. Alla mina 1or och 2or kommer från personer som antingen har haft en volvo 240 eller 740 och det är inget skitsnack utan 100% sanning. Hur kan det komma sig att jag bara får så låga betyg från dom? det är så sjukt löjligt allt det här med att 240 ägare ska vara coola och det är endast volvo som gäller och hata saab och många andra märken..
Senast redigerat av Joo (11 oktober 2007)

1 418 Inlägg
11 oktober 2007
ettor är väl inte världens undergång?

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Administratör
11 911 Inlägg
11 oktober 2007
Blogga om det istället, det finns redan för många trådar om det här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök