2717
Sök

GAT/BANRACER VW Golf GTi 2.0 16v

Maskinförare
1 163 Inlägg
9 oktober 2007
Blir ju kalas, men måste du ut med kabelhärvan ? går det inte bara att linda plast eller nått och gömma undan den? om det är till blästring/lack.

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

German Engineering
71 Inlägg
9 oktober 2007
Trådstartare
Nej de e ju sant har iofs funderat på det med och det känns som om det är det ena rätta. Blir ju betydligt mindre jobb..

Det är kul när det svänger!
--------------------------------------------------------------------------------

346 Inlägg
German Engineering
71 Inlägg
9 oktober 2007
Trådstartare
Nu har jag suttit o funderat lite på färg och tror inte att det blir matt svart för det verkar vara en väldigt jobbig färg att handskas med. Så har ni några förslag så skall dessa beaktas! Annars blir det blank svart!

--------------------------------------------------------------------------------

2 021 Inlägg
9 oktober 2007
på me feta skärmbreddare om d ska bli en banracer!!

German Engineering
71 Inlägg
9 oktober 2007
Trådstartare
Blir vanliga g60 breddarna. Blir mycket jobb annars, har lite annat o tänka på ist för utseendet. Som sagt va så ska den ju även gå lika bra på bana som gatan.

German Engineering
71 Inlägg
12 oktober 2007
Trådstartare
Hopp idag fick man hem nya Bilsport Och Firrarin där satte ju inte tankar i huvudet på mig iaf! Nu e ddet fastställt!

HJULUPPHÄNGNING: VIT
KAROSS: MATTSVART
MOTORRUM: BLANKSVART
BROMSAR: GULD

Hur tror ni det låter? Väntar ivrigt på löningen så man kan skicka iväg den på blästring. Tack för att ni läser

Mvh Andreas

255 Inlägg
13 oktober 2007
Gillar de här..smile
Blir vässning av motorn?

Lycka till

Audi A4 Quattro

German Engineering
71 Inlägg
13 oktober 2007
Trådstartare
Nja inte ännu tror det funkar som den är kolla info.. Är super het i Sugisar så jag är inte sugen på kompressor eller turbo (tjuvluft) .. Men troligtvis blir det lite enklare trimm av sugisen.. Ge mig lite förslag tack!

174 Inlägg
18 oktober 2007
mörkgrå metallic med matt svart dekals på sidan. DE BLIR grejjer det! tongue

LADA Turbo-Vaz:en Turbo ryssen

Byfåne
368 Inlägg
18 oktober 2007
Coolt bygge. Ska följas noga.
Tycker du ska har kvar guld färgern. Kanske lacka tacket i en annan färg.

Sök