tjao, första tråden åå allt här då.
Kan ingenting om bilar så prata med mig som en tre-åring tack
Nåväl, vår familj är stollt ägare till en Saab 900 vet inte, 94:a eller nått kanske. Alltså inte den äldsta sorten den som ser ut som gamla 9-3an, japp japp ni vet nog.
Det konstiga är att bilen inte går att starta varm, är den kall så funkar det utmärkt, men har vi kört den typ något så kort som en kilometer som den endå hinner bli varm på, sen stänger av den, och startar en minut senare så är det inte alltför vanligt att den startar.
Utan vi får öppna haha vet ens inte va de heter på svenska aja, "we pop the hood" väntar ett tag, och sen startar den.
Vi har lämnat in den på Saab, dom vet inte vad felet är, kylaren fixades av Saab eller byttes för cirkus två veckor sedan, samma dag så var samma fel på oss igen.
Känns ju jävla skumt, vi har lämnat den mer än en gång till Saab och dom vet inte vad felet är, det kan ju inte vara något elektroniskt som påverkas på det sättet? :S
Som sagt kan inget om bilar, prata med mig som en tre åring, eller det behövs inte kan visa vad ni har skrivit till dom som kan sen istället isåfall.
Skit i min kassa svenska skrev detta så snabbt jag bara orkar, på andra forum ska dom anmärka hela tiden.
Tacksam för svar