Jag är ledsen men jag ska vara ärlig. Jag tycker dessa fälgarna är apfula! Jag fattar inte hur dom kan vara poppis. Nej, bilen var faktiskt snyggare än fälgarna.
Jag är ledsen men jag ska vara ärlig. Jag tycker dessa fälgarna är apfula! Jag fattar inte hur dom kan vara poppis. Nej, bilen var faktiskt snyggare än fälgarna.
hehe tar inte åt mig..men ska ska jag vara ärlig så var dina fälgar riktigt äckligt fula, stack i mina ögon tillochmed...hehe men men som vi alla vet så har vi olika smak
Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
Då går jag mot strömmen Tyckte inte dom passade särskillt bra, gillar dock inte fälgens design alls. meeen lyssna inte på mig, du gillar dom och inläggen innan mitt bekräftar ju det
Jag tycker också att de var lite udda, men är ägarn nöjd så är väl jag nöjd
hehe tar inte åt mig..men ska ska jag vara ärlig så var dina fälgar riktigt äckligt fula, stack i mina ögon tillochmed...hehe men men som vi alla vet så har vi olika smak
Tål du kritik lr vad sa du? =P haha.. ärlig va de, inte kränkande.
hmm idag när jag skulle åka iväg så lossnade vänster bak fälg ..5st personer stog och såg på..det var skämmigt men men hade tur 2 böjda pinnbultar bara
Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden