3415
Sök

nån som kan köpa en grej åt mig?? Och skicka upp till mig?

Diamond
540 Inlägg
21 oktober 2007
Trådstartare
Hej!!

Jag hitta en RS6-grill som jag vill köpa, men enda kruxet är att den finns i Malmö. Men jag bor i Göteborg.  Killen har ingen lust att skicka.

Så finns det nån som kan köpa den åt mig och skicka den till mig?

Självklart så betalar jag er för frakt&köp av grillen:)

Så det skulle vara jättebra om nån kan gö detta åt mig...

I'm Rick James Bitch!

44 Inlägg
21 oktober 2007
bara att ta en tripp till malmö passa på köp litte sprit i danmark ta med dig grillen och du har gjort en trevlig resa:)wink

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
21 oktober 2007
och var finns säkerheten på att du köper den då?

Diamond
540 Inlägg
22 oktober 2007
Trådstartare
för jag vill verkligen ha den!!  VILL HA DEN!!!!

I'm Rick James Bitch!

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
22 oktober 2007
diamond_ skrev:

tycker nog inte att det är en säkerhet

Son Of Murphy
782 Inlägg
22 oktober 2007
Jag hade åkt, utan tvekan! Älskar roadtrips!!!

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

Diamond
540 Inlägg
22 oktober 2007
Trådstartare
maximus skrev:
diamond_ skrev:

tycker nog inte att det är en säkerhet

om du vill så kan vi komma överens om nåt.. då jag har letat efter en sån grill att köpa länge, men bara att dom är dyra att få tag på.. Kostar hur mycket som helst att köpa hos audi.

Men om du är villig att köpa så kan jag ge mina kontaktuppgifter till dig..  Och du dina.. så är det lungt för mig;)

I'm Rick James Bitch!

Diamond
540 Inlägg
22 oktober 2007
Trådstartare
Mankan1978 skrev:
Jag hade åkt, utan tvekan! Älskar roadtrips!!!

Samma här..

Men mina bromsar & så vidare måste bytas i samband, så har inte råd att ta den långa resan...

Men funderar isåfall på att ta tåget.. om ingen kan köpa den åt mig..

I'm Rick James Bitch!

FreddeK
22 oktober 2007
Kom igen och hjälp killen!

diamond du måste ha en säkerhet....kan du sätta in pengar i förväg så tror jag nog någon nappar men å andra sidan har inte du någon säkerhet då!

äsch ring killen och säg att han ska skicka bussgods...smidigt som fan! tjata på han! och säg du kan betala en hundring extra för besväret!

167 Inlägg
22 oktober 2007
Hjälp karln för tusan smile
Bara att ni skickar varandras personuppgifter till varandra sen om ni har fax så skulle ni kunna skriva nån överänskomelse på papper å faxa över med er underskrift, sen kan ju diamond lägga in halva summan sen kan du skicka grillen och när han får grillen så kan han skicka andra halvan av summan.
Om ni nu inte litar på varandra.. smile

Finns nog ganska många sätt att göra det liite säkrare iaf, och lättare att anmäla om nån skulle lura en smile

Ingen minns en fegis

Diamond
540 Inlägg
22 oktober 2007
Trådstartare
krossa skrev:
Hjälp karln för tusan smile
Bara att ni skickar varandras personuppgifter till varandra sen om ni har fax så skulle ni kunna skriva nån överänskomelse på papper å faxa över med er underskrift, sen kan ju diamond lägga in halva summan sen kan du skicka grillen och när han får grillen så kan han skicka andra halvan av summan.
Om ni nu inte litar på varandra.. smile

Finns nog ganska många sätt att göra det liite säkrare iaf, och lättare att anmäla om nån skulle lura en smile

Typ så jag tänkte;)

Och angående frakten, när jag vet att du köpt grillen, så skickar jag upp en massa frimärken (då jag fått en massa gratis:) ) Så om nån kan ställa upp vore det great...

I'm Rick James Bitch!

Pinsamt klumpig
93 Inlägg
22 oktober 2007
Freddeponken skrev:
...
äsch ring killen och säg att han ska skicka bussgods...smidigt som fan! tjata på han! och säg du kan betala en hundring extra för besväret!
...

Håller med.
För att få en annan att hämta & skicka är inte gratis, och låter oerhört ineffektivt.
Lika bra att muta första personen i fråga istället.

Diamond
540 Inlägg
23 oktober 2007
Trådstartare
Jo. Märker detta.. Men då man är en fattig student, så försöker man spara pengar.. Men ska försöka övertala honom...

I'm Rick James Bitch!

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
23 oktober 2007
Tjata på hans om har den istället! Brukar gå att övertala dom. Betala nån hundring extra föer besväret!

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

Sök