om du vill så kan vi komma överens om nåt.. då jag har letat efter en sån grill att köpa länge, men bara att dom är dyra att få tag på.. Kostar hur mycket som helst att köpa hos audi.
Men om du är villig att köpa så kan jag ge mina kontaktuppgifter till dig.. Och du dina.. så är det lungt för mig;)
Hjälp karln för tusan Bara att ni skickar varandras personuppgifter till varandra sen om ni har fax så skulle ni kunna skriva nån överänskomelse på papper å faxa över med er underskrift, sen kan ju diamond lägga in halva summan sen kan du skicka grillen och när han får grillen så kan han skicka andra halvan av summan. Om ni nu inte litar på varandra..
Finns nog ganska många sätt att göra det liite säkrare iaf, och lättare att anmäla om nån skulle lura en
Hjälp karln för tusan Bara att ni skickar varandras personuppgifter till varandra sen om ni har fax så skulle ni kunna skriva nån överänskomelse på papper å faxa över med er underskrift, sen kan ju diamond lägga in halva summan sen kan du skicka grillen och när han får grillen så kan han skicka andra halvan av summan. Om ni nu inte litar på varandra..
Finns nog ganska många sätt att göra det liite säkrare iaf, och lättare att anmäla om nån skulle lura en
Typ så jag tänkte;)
Och angående frakten, när jag vet att du köpt grillen, så skickar jag upp en massa frimärken (då jag fått en massa gratis:) ) Så om nån kan ställa upp vore det great...