Japp nu har jag fått tvåor och ettor och det är ganska lätt att klura ut vilka som gett dem. Folk ger ju betyg efter vad de tycker om folk och inte vad de tycker om bilen, eller vad säger du Fredrik__A?
Japp nu har jag fått tvåor och ettor och det är ganska lätt att klura ut vilka som gett dem. Folk ger ju betyg efter vad de tycker om folk och inte vad de tycker om bilen, eller vad säger du Fredrik__A?
Har du nåt problem så ta det med de som sköter om det här stället så kan de nog kolla vem som röstat vad. Jag har inte röstat på din bil och tänker helle rinte göra det. Har aldrig lagt en röst eftersom jag själv inte lagt upp min egen än.
Visst, folk ska rösta efter hur de upplever bilen, men att rösta "Skroten nästa" är väl lite väl extremt dock så har jag en obesvarad fråga ännu: varför har det haglat 1or sen jag började skriva här i den här tråden?
Jag förstår faktiskt inte nöjet med att lägga upp bilder på en bil man inte har? Men det e klart det finns tydligen människor som tycker att det är kul att "luras". Lyckas dom lura mig bjuder jag på det nöjet.