3891
Sök

Att lägga upp bilar man inte äger...

1 639 Inlägg
2 januari 2006
Trådstartare
Tycker det börjar bli lite väl många drömmare på garaget nu !
Hur pinsam är man när man lägger in bild på en bil man inte äger ? Extra pinsamt blir det när man anger uppgifter som en 5-åring kan räkna ut att det är fejk... hmm

Ett lysande exempel är Rx7'an som någon lagt upp här nyligen, över 300 extra hästar med endast lustgas och en bild från tyska landsbygden, dessutom är bilen 7 år nyare än sista årsmodellen av den karossen !

Lika illa med alla krakar som utan att ha någon bil i garaget lägger ettor på bilar som dom av någon anledning har något emot (avund???)

Tycker dessutom det är ett hån mot skaparen av en sån här bra site att missbruka den på det sättet !

Hitta en annan hobby era pinsamma töntar !!!
Senast redigerat av mrcelica (2 januari 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Servicetekniker
300 Inlägg
2 januari 2006
Så sant. Vad ser man för nöje i att göra så?

m.v.h/7Erik

Go hard or Go home!

Wankel
1 080 Inlägg
2 januari 2006
MR2_Racing skrev:

m.v.h/7Erik

man kan få folk på internet som man aldrig träffat förut, antagligen aldrig kommer att se överhuvetaget, att tro att dom har en schysst bil och på så sätt känna sej nöjd med sej själv...
patetiskt helt enkelt.....

MDS Västerås

Servicetekniker
300 Inlägg
2 januari 2006
StiFf skrev:
MR2_Racing skrev:

m.v.h/7Erik

man kan få folk på internet som man aldrig träffat förut, antagligen aldrig kommer att se överhuvetaget, att tro att dom har en schysst bil och på så sätt känna sej nöjd med sej själv...
patetiskt helt enkelt.....

Okej.. Är det så det är... Fattar ändå inte nöjet i det å kommer nog aldrig att göra det heller.

m.v.h/Erik

Go hard or Go home!

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
2 januari 2006
Håller till fullo med mrcelica!
och överlag så tycker jag att det inte finns en enda bil här på garaget som är "Skroten nästa" så varför rösta det då? tongue
och förstås, att lägga upp små bilder på någon sportbil som är rakt från någon försäljnings-hemsida är SÅ patetiskt tongue
kan inte folk ha upp sin egen bil, ska dom inte vara här tongue

"A Johlsson"
302 Inlägg
2 januari 2006
Folket som röstar 1'or och liknande kanske just avskyr den bilmodellen eller inte alls tycker om det som gjorts åt den? Dras ju själv med ett par 1'or, men då kör man "ju bara en Golf" oxå i en dels ögon, medan de är i mina ögon klart favoriter bland alla vagnar.

Så, ja, finns det alternativet så måste det ju funnits en tanke på att man ska kunna få rösta som så. Och ska man se på garaget.org i överlag så ska ju alla vagnar här inne vara "fina" och "korrekta"bilar och inga vrak eller vinterbilar, så då borde ju egentligen alternativet "Skroten Nästa" vara en omöjlighet, elr?

Nej, låt folket säga sitt, man får ju höra så mycket endå så vad spelar det för roll om två av 100 personer verkligen hatar ens vagn/arbete så mycket att de röstar en 1'a. smile

1 639 Inlägg
2 januari 2006
Trådstartare
Klart folk kan lägga en etta om dom tycker bilen är extremt ful, men många muppar lägger ettor bara för att jävlas.
Senast redigerat av mrcelica (2 januari 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

"A Johlsson"
302 Inlägg
2 januari 2006
Jo, det har man ju märkt, men det har ju med folks mognad att göra tyvärr, någon ogllar vad man skriver eller tycker, och så röstar de en etta. =/

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
2 januari 2006
Hmm, nu har jag fått 2 nya 1or på en kväll tongue Kan det ha något med det här inlägget att göra?

10 287 Inlägg
2 januari 2006
RX7 ägare är så lätta att avslöja också, bara att ringa Lasse Wankel och fråga. Han har koll på allt (jag menar allt...) som är trimmat i WankelWärlden.

/Göran

....snart kommer ettorna....

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Butikschef
116 Inlägg
2 januari 2006
calibra_nox skrev:
Hmm, nu har jag fått 2 nya 1or på en kväll tongue Kan det ha något med det här inlägget att göra?

Ja, vad skall man säga? Har fått en del ettor jag med...
Vad tänker man genom att sätta en etta på en bil här på garaget?
Är t.ex min så j-vla ful att den är värd några 1:or? Vad vet jag... smile

Och det står ju i reglerna att man måste äga bilen som man lägger upp:
"4) Bilen måste ägas eller framföras av den som publicerar bilen"
"6) Bilder som publiceras måste föreställa den aktuella bilen. Vill du som ägare finnas med på bild måste även bilen vara med på samma bild. Bilder på relevanta bildelar och dylikt är OK. Orelevanta bilder raderas permanent utan förvarning. "Lånade" bilder är inte tillåtna."

Så varför tillåts det då att lägga upp andra bilder?

Fortsätt arbetet med en helt suverän sida!!!!
Senast redigerat av Koffa (2 januari 2006)

PÄRLAN TILL SALU!!!! V40 T4R -98 255hk ATM/RC 115000:-
www.x40nordic.com
www.gasa.mer.nu

9 108 Inlägg
3 januari 2006
ja 4% av dom som röstat på min tycker det är skroten nästa också ;D Men visst, bygger man på en opel får man skylla sig själv smile Fast det finns inte NÅGON bil som alla gillar tror jag!

Extremt tråkigt med folk som lägger upp bilder på andras bilar o säger att det är deras, de flesta märker man ju direkt om det är fake som tur är men om någon som verkligen kan något om bilar lägger upp fake så är det ju inte lätt att se... Hoppas verkligen att folk har mer vett än så..

EXTREMT bra sida är det iaf smile Har ökat lavinartat de senaste månaderna verkar det som!! Grymt bra jobbat och jag förstår att det är helt omöjligt att hålla koll på alla bilar som läggs upp!

Mr
267 Inlägg
3 januari 2006
Jag skulle vilja få rätt o kicka ut folk som inte hör hemma här utan bara är fejk rakt igenom! Jag skulle gå igenom hela databasen och granska smile

Mer gas är alltid lagningen eller lösningen.

914 Inlägg
3 januari 2006
Jo men lite tråkigt med att få en 1:a för själv tar jag hänsyn till betyget skulle typ alla ha tyckt att det är värdelöst hade jag ju börjat fundera på att bygga om det men nu finns det som tur är några som verkar gilla mitt projekt så det ska nog inte behövas , men får se nu ökar väll 1.orna *lol*

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
3 januari 2006
Jag är nästan mer trött på denna typen: (1) 2005-11-05 09:27:19  calibrafromfinlandjag ger en 5a för detta fina bygge ,,om du lägger en åt mej?? ha d gött

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

12 086 Inlägg
3 januari 2006
som jag sagy tidigare.. röstaalternativen 1 och 2 borde tas bort tycker jag. Senatt man har bilar man ej äger.. vet inte riktigt hur du menar.. jag har tillexempel morsans musse uppe här, men bara för att de är en musse inte för att de är morans bil:P Står i reglerna att de är tillåtet så jag hoppas ingen stör sig..

därimot de som hittar på bilar är ju ja, fel och löjligt! men sånt folk kommer alltid finnas..
Senast redigerat av JapMax (3 januari 2006)

BMW Power
2 362 Inlägg
3 januari 2006
jag kommenterade på den där Rx7an som mrcelica snackar om.. och efter det så har man en extra etta tongue har inte fått en etta på "år och dagar" .. så det kan ju direkt inte vara en slump smile tack för 1an du som la upp Rx7an smile

BMW, bogsering med wire :/

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
3 januari 2006
Hmm, nu har det kommit ännu fler 1or sen igår tongue
blir folk som har lagt upp bilar som inte är deras, upprörda när jag kallar dem patetiska eller får jag 1or bara för att någon gillar att jävlas? tongue

Dubway
45 Inlägg
3 januari 2006
så patetiskt att folk inte kan vara sig själva och tycka att andra har lyckats med ens bil istället för att snacka skit om andras !! visst jag har oxå fått 1:or men jag bryr mig inte för jag vet att jag e nöjd själv!! den hade inte vunnit finaste gti-bil 2år i rad eller varit med i bilsport  för ingenting!!!

Jag kör den som stolt ägare och skiter i alla andra !!!!

SKÄRPNING!!!!

//micke

det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke!! (sally)

118 Inlägg
3 januari 2006
spunk_totte skrev:
Jag är nästan mer trött på denna typen: (1) 2005-11-05 09:27:19  calibrafromfinlandjag ger en 5a för detta fina bygge ,,om du lägger en åt mej?? ha d gött

heheh ,,ber om ursäkt

Sök