Vad tror ni köra från ljudkortet in till steg åså skärm fram typ 10" lr nå i den stilen å ha själva burken bak å dra en låång ide kabel fram så man har en cd station fram å en bak vid burken å kör man allt med en ms dosa å operativsystem mediacenter
Vad tror ni köra från ljudkortet in till steg åså skärm fram typ 10" lr nå i den stilen å ha själva burken bak å dra en låång ide kabel fram så man har en cd station fram å en bak vid burken å kör man allt med en ms dosa å operativsystem mediacenter
Ide kabeln kaninte vara "lång" blir fel med dataskickandet osv... sen så har många avrådigt att ersätta stereon med en datorn då det blir dyrt och inte lika bra ljud. Men du kan ha både och. Ha datorn som lagring till film/musik, blir nog coolt.
Inte mer än vad ett "bra" slutsteg gör. En BRA dator drar ca 3-40A (alltså vad nätagget har på sin 12v lina) Så det drar nog inte så mycket tillsammans, men ett bra battri + generator är ett måste.
Jag har både dvd-spelare OCH en dator i bilen.. lite coolt så men livsfarligt när man byter låt på datan hur tror du de blir när man koncentrerar dig på skärmen ?
tjena ljudkvaliteten beror på vilket ljudkort man har! hårddiskarna är inte stötkänsliga (inte mina iaf) men dom är köldkänsliga så datorn kan ta tid att starta på vintern! men köper man hårddiskar till en bärbar dator och köper omvanlare så man kan ha dom till stationär dator funkar det bra på vintern också! extra batteri + ett relä som kopplar ifrån strömen till extra batteriet när startmotorn går är ett måste! en startkrets är ett måste enligt mig annars pajjar datorn efter ett tag! touchscreen är ett måste enligt mig!
men är du smart så skippa stationär dator och bygg en dator på ett mini itx och bygg dig en startkrets köp ett skyst ljudkort en touch screen ett litet batteri tex motorcykelbatteri! köp dig en bilsterio med aux in på och så kör du slutstegen via den då får du en skaplig equliser mvh tommie
Jag har en bärbar dator (med ciggladdare om batteriet blir dåligt) kopplad till en Touchscreen i panelen, och 3G-internet om man vill ha hem någon film eller låt
Lite fippligt med touchscreen medans man kör, blir lätt att man trycker fel om det studsar till, men det är riktigt fräckt i alla fall