3000
Sök

Kopplingsschema för all el kring volvo B21 (Endast motor el)

Diktator
433 Inlägg
31 oktober 2007
Trådstartare
Tjenare! Som rubriken lyder behöver jag ett kopplingsschema till en volvo B21 motor till mitt projektarbete i skolan, Någon som sitter på ett sånt som kan scanna å lägga upp en bild? Eller någon som vet vart jag kan få tag på ett? Behöver som sagt bara till all el som rör motorn så den ska kunna starta, Alltså inget in till kupén. Tacksam för svar, smile /Micke

Varför köra sakta när man kan köra fort?

73 Inlägg
31 oktober 2007
det finns bra scheman i HAYNES-gör det själv handbok, biltema säljer dom böckerna.

8 156 Inlägg
31 oktober 2007
Det kan finnas ett på ditt bibliotek. (Haynes)
Du kanske kan få kopiera sidan du behöver, eller så smugglar du med en kamera in.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

1 436 Inlägg
31 oktober 2007
har fotat av de bilderna som det snackas om... skicka pm med mail/msn så skickar jag.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Allt i allo
358 Inlägg
31 oktober 2007
1. Fordonsprojekt har man väll på Fp.
2. På Fp har du ju värkstadshandböcker?(har iallafall vi)
där står allt du behöver veta.

tyvärr så har jag höstlov nu annars kunde jag ha mailat elschmat till dig.

De é nice !

8 156 Inlägg
31 oktober 2007
Här har du lite gott och blandat. Mer blandat än gott, men du kanske kan hitta något matnyttigt. Finns en del kopplingsdiagram till tändningen.
http://www.240.se/service/30316.pdf

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Diktator
433 Inlägg
2 november 2007
Trådstartare
Jo, men har lov nu jag med, tongue Och är i full gång med projektarbetet och är i behov av grejerna nu, tongue Min msn: Tha_king89@hotmail.com Skulle vara jätteschysst om du kunde skicka sidorna. big_smile Tack på förhand. smile

Varför köra sakta när man kan köra fort?

Sök