3898
Sök

Högtalar paket till datorn

VW-nörd?
4 332 Inlägg
5 november 2007
Hade underlättat bara om man skrivit vilken budget som gällde från början tongue

Logitech X-530 för runt 600kr duger ju iaf, ja har faktiskt kört det i flera år, däremot får du la va beredd på att basen inte orkar alltför mkt, men så e de ju när vi pratar såna här summor..men i övrigt, bra ljud för pengarna iaf

845 Inlägg
5 november 2007
Logitech X-530

sjukt bra ljud tycker jag. har sånna. både på min dator och brorsans dator.. tror inte jag haft någe bättre ljud. www.netonnet.se

8 156 Inlägg
5 november 2007
Creative Inspire T6100 är ganska så ok för den budgeten. Beror lite på vad du vill ha för ljudbild.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Pfffft
906 Inlägg
5 november 2007
Trådstartare
Phaetoon skrev:
Creative Inspire T6100 är ganska så ok för den budgeten. Beror lite på vad du vill ha för ljudbild.

Ngt bra för en billig peng klart
Men vad som är den där bra saken för den billiga pengen har jag ingen aning om

Umadbro?

11 Inlägg
5 november 2007
Logitech Z-4 tycker ja funkar klockrent o kostar inte miljoner heller..

1 585 Inlägg
5 november 2007
jag köpte mitt logitech paket nytt för 999kr för ett par år sedan med en 8" bas på 100w spelar äckligt bra iallafall i mitt lilla rum är ett 5.1 system föresten tror ej det fins att köpa längre tyvär:/ men titta på blocket eller köp nått paket kan nog få ganska bra ljudpaket för 1000kr

Noiseprojekt
5 november 2007
Jolle87 skrev:
jag köpte mitt logitech paket nytt för 999kr för ett par år sedan med en 8" bas på 100w spelar äckligt bra iallafall i mitt lilla rum är ett 5.1 system föresten tror ej det fins att köpa längre tyvär:/ men titta på blocket eller köp nått paket kan nog få ganska bra ljudpaket för 1000kr

För 1000:- kan du få hyra mina 2st dubbel 18"s basar och 2st dubbel 15" toppar med slutsteg...
tavlor kommer garanterat falla;)

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
5 november 2007
Logitech Z4! Kostar 990 kr typ.
Och det låter RIKTIGT bra! Bra ös i grejerna.

Allt för den där jävla hatten!

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
5 november 2007
Haha.. jag kan ta med mitt Logitech Z-5500 system nästa gång.. tongue
En gammal JVC förstärkare från 70-talet tillsammans med några stora högtalare kan också göra susen. Lite otympliga bara för att visa grannarna vem som bestämmer, men just nu har jag ingen användning för dem ändå.. haha tongue
Om du vill så kan jag ta med dem ner nästa gång. *Gör en elak min* haha big_smile

Just, kom på en sak... din dator har bara ett inbyggt ljudkort, (av gammal typ), vilket betyder att du inte har flera ljudkanaler för surround ljud. Dvs. kopplar du in ett 5.1 system som har 3st kablar och du bara har plats för en så går det ju inge bra.. sad
Däremot, kan du koppla mitt andra förslag med en tele-rca omvandlar kabel. Det körde jag med i många år innan jag köpte en dator som hade 5.1 ljudkort. tongue
Funkar hur bra som helst kan jag lova. Kört från bärbar dator på 2st 50år kalas. big_smile
Senast redigerat av Edge83 (5 november 2007)

//Edge

Smålänning
7 887 Inlägg
5 november 2007
Jag har ett GAMMALT Cambridge SoundWorks system som låter riktigt bra. Så leta efter Cambrige SoundWorks.
Logitechs system är dock mycket prisvärda smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

180 Inlägg
7 november 2007
Jag har min 2 12" basar som är inkopplade till stereon, bara dra en sladd till datorn ju, bor också i radhus, jag är inte så omtyckt pga av dunket, haha

719 Inlägg
7 november 2007
Tror Logitech z-2300 skulle passa bra om du vill lägga 300kr extra då dom kostar 1300kr. om specsen stämmer bör den spela skiten ur z-4 systemet. annars är väl det andra alternativet när ja kollat runt lite. kolla på http://www.webhallen.com/prod.php?id=34095
dom har stort sortiment.

live free, die young.

312 Inlägg
7 november 2007
jag har logitech z-2300... skit bra ljud och bas.. skakar i golvet just nu faktiskt big_smile
den har jag spelat så grannen kommit in.. o då bor vi i villa tongue
rekomenderas starkt !!!! se bara till o hitta lite bra techno big_smile

tips : om du har media player gå in på /förbättringar/grafisk equalizer där du kan höjja/sänka basen lr anpassa för en speciel sorts musik smile

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?

1 072 Inlägg
7 november 2007
Klipsch gör ett riktigt värsting system till datorn. 5-7.1 och ett as till sub. Logitech och allt vad de heter har inte en suck. smile Men prislappen är nog mindre glädjande!

819 Inlägg
7 november 2007
Scratch skrev:
Tror Logitech z-2300 skulle passa bra om du vill lägga 300kr extra då dom kostar 1300kr. om specsen stämmer bör den spela skiten ur z-4 systemet. annars är väl det andra alternativet när ja kollat runt lite. kolla på http://www.webhallen.com/prod.php?id=34095
dom har stort sortiment.

Röstar helt klart för detta!
Har detta själv så jag kan garantera att du blir supernöjd!

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533

Sök