Almgren skrev:
Vad jag hört ska Proson basarna dunka på jävligt bra för sina pengar! Även hillman stereon med dvd ska fungera bra.
Sen ni som kör med märkes ljud & lägger ut minst 10 tusen påljud. Sån är inte jag!
jag har just nu ingenting i bilen. Vill ha något att dunka på lite med som inte är allt för dyrt.
för ca 3-4 år sedan hittade jag en billig mp4 spelare (mp3) p itsajten som man kunde spela filmer med. Den beställde jag och den fungerade jädrigt bra. Men självklart finns det bättre? jag var nöjd iaf.
Så Hillman paketet ska jag ha!
tyckte det var roligt & tufft att testa med dvd osv en en vanlig random stereo man bara kan köra radio & cd på som kanske spelar liiite bättre men betalar för märket osv.
Om den pajjar så är det 1 års garanti som jag nöjjer mig med, + vet jag att Itsajten är trevliga och skötsamma när det gäller sådant.
Sen Fick jag med bilen gas steget på 2x100w, Gas alpha 6x9, Sony Xplod 5,25 som tidigare suttit i den förmodligen. därför är det hål i framdörrarna för 5,25orna så därför tänkte jag att det e ypperligt att köpa ett par nya 5,25or & sedan nå andra högtalare att ha i "hatthylle bygget" för jag tror inte det räcker med bra dom små som ljud. Sen basarna har ja hört fungera bra.
De jag fick med är slutkörda, typ grus i dem & sprakar lite då & då.
Sen var jag på clasohlsson & såg det där steget som jag fick för mig att det säkert fungerar jävligt bra & att jag inte kommer bli missnöjd.
Jag tycker det är mycket pengar att lägga ut eftersom jag inte ha spec mycket i inkomst (: så jag förstår om ni tänker att det är ett jävla budget skit,men nog fan fungerar det bra? det tror jag. JAG märker nog ingen skillnad om det inte skiljer sig på kanske 5 tusen i prisklasser.
Därför e jag lite bångstyrig
Men om jag köper ett par 5,25 för ca 500 & sen ett par 6,5 & har bakom främre stolarna ist för 6x9or då?