2785
Sök

Grovt vållande till annans kroppsskada och smitning, vad är straffet?

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
12 november 2007
BadGirl_854T5 skrev:
Hon är allt medlem här inne men är nog inte inne så ofta.

Ja ja, nu vet jag iaf vad folk tror kommer hända med mera och det var det jag ville veta.

Och sen att jag har "smutskastat" henne vet jag inte, har svarat på frgot som ställts och då skrivit sanningen sen om det låter illa när jag skrivit det så visst det kan det nog ha gjort.

Och hennes version ja, det är nog lögn från början till slut men det är en annan sak.

Ha´re! smile

Du vet att hon ljuger, redan innan hon har skrivit något alls?

Well, det sammanfattar väl din lilla story ganska bra.. roll

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
13 november 2007
Trådstartare
pUs skrev:
BadGirl_854T5 skrev:

Ja ja, nu vet jag iaf vad folk tror kommer hända med mera och det var det jag ville veta.

Och sen att jag har "smutskastat" henne vet jag inte, har svarat på frgot som ställts och då skrivit sanningen sen om det låter illa när jag skrivit det så visst det kan det nog ha gjort.

Och hennes version ja, det är nog lögn från början till slut men det är en annan sak.

Ha´re! smile

Du vet att hon ljuger, redan innan hon har skrivit något alls?

Well, det sammanfattar väl din lilla story ganska bra.. roll

Men det finns väl en värld utanför garaget.org också?

Där kan det ju faktiskt vara så att jag har pratat med henne. Eller verkar det helt omöjligt?

Bara för att hon inte har skrivit här så betyder det ju inte att jag inte har hört hennes version av det hela?

I do it my way

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
13 november 2007
Trådstartare
SaabLejon skrev:
BadGirl_854T5 skrev:

Och hennes version ja, det är nog lögn från början till slut men det är en annan sak...

Du har iaf varit både nogrann och rackarns ihärdig när det gäller att banka i oss "din sanning"

Om den sen kan ha något med verkligheten att göra låter jag vara osagt hmm

Mvh

Kan jag då får fråga hur jag har bankat i er min sanning?

Jag har väl som jag skrev innan svarat på dem frågor som har ställts här? Men ursäkta, jag ska aldrig mera svara på en fråga.

Att alla hela tiden så fort det blir lite allvar ska komma med en massa påhopp och skit.

Jösses, det var fel av mig att skriva och ta upp detta här i detta forumet, jag ska nog gå ut och köra på någon så blir allting bra igen för det ses ju inte som något fel.

I do it my way

VW-nörd?
4 332 Inlägg
13 november 2007
reagerar som ett barn

654 Inlägg
13 november 2007
Men allvarligt,nu beter du dig faktist som ett barn...Ett forum är till för att mans ka kunna skriva av sig om saker,men även att man samtidigt ska kunna ta kritik.

Och en del har nog fått bilden att du kanske vinklar det hela till din sida som du uppfattat det.
Och som bekant finns det alltid 2 sidor av en sitvation.
Det är den andra sidan många vill höra nu för att kunna bemöta allt nedlåtande du skrivit om henne..För då får man en bättre bild av det hela..Plus att man säkert får veta om det är "skitsnack by borna" i mellan eller inte.

12 086 Inlägg
13 november 2007
Smitning är en grov förteelse har man dessutom våndat någon stor skada lär de inte göra saken bättre. Jag tror på fängelse

MissMarilyn
13 november 2007
www.lunarstorm.se

Det låter som du kanske inte ska blanda sig i den här grejen mer efter som du inte är inblandad från början!?

Hur dum den här nr 1 än skulle vara så hoppas jag att hon åtminstonde har en vän, eller medmänniska, i eran stad som inte vill skjuta henne.

Tjejer och mobbing......suck!  roll

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
13 november 2007
BadGirl_854T5 skrev:
Kan jag då får fråga hur jag har bankat i er min sanning?

Jag har väl som jag skrev innan svarat på dem frågor som har ställts här? Men ursäkta, jag ska aldrig mera svara på en fråga.

Att alla hela tiden så fort det blir lite allvar ska komma med en massa påhopp och skit.

Jösses, det var fel av mig att skriva och ta upp detta här i detta forumet, jag ska nog gå ut och köra på någon så blir allting bra igen för det ses ju inte som något fel.

Okej. Bra smile

Läst igenom tråden och det är en väldigt vinklad historia du drar upp, så visst är det ganska tydligt att det är din sanning du dragit och inte en opartisk, korrekt sanning.

Jag ställer inga frågor här, du har ju trots allt sagt att du aldrig mer kommer svara på några wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
13 november 2007
Trådstartare
Ja ja, får man inte försvara sig så.

Nu vet jag iaf vad dem flesta tror kan hända med detta.

ha det.

I do it my way

Sök