5201
Sök

The fast and the furious filmer

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
21 juli 2007
Taxi 1 2 3 4 big_smile men den är tyvärr inte ren bilfilm men grym bil

Vilket jävla drag :)

draminbil.nu
1 382 Inlägg
21 juli 2007
Som alla anda här tänkte jag tipsa om Initial D.. Det är en grymt se/köpvärd film!! (Jag har faktiskt köpt den big_smile)

terazzi
21 juli 2007
Initial D, Autobahn med wink aningen småfet S2000 i den wink ronin e med ganska bra, fast inte bara bilar men bra scener iaf tongue hehe

757 Inlägg
21 juli 2007
Initial D är väl en manga/anime frånbörjan.
du har ju annars en rätt härlig jackie chan rulle som heter thunderbolt

Herr
127 Inlägg
28 november 2007
Toxicarea skrev:
Atte skrev:
Initial D finns på TPB men den är dubbad till något skitkonstigt språk :S så dra hem den med egen risk tongue

Nja dubbat är det nog inte cool Asiatisk film big_smile

Mjo vet, men den är lik förbannat dubbad, belive me tongue

-=Sin now Pray later=-

36 Inlägg
28 november 2007
Då tycker ja definitivt att du ska se filmen Redline!
Inte särskilt bra handling, men grymma bilar wink
Good luck!

Blammo!

22 Inlägg
28 november 2007
Vart hittar ni dom någonstans då? tongue

Kockafan
224 Inlägg
28 november 2007
då har man laddat ner initial D på piratebits.. dom andra hitta jag inte.. hoppas den e bra nu smile

Kocken

Statligt anställd
215 Inlägg
28 november 2007
Ena skrev:
Lånar tråden lite.

Det skulle ju göras en film med Lyxbilar typ Enzo och andra härligheter som skulle varit ute i Julas. Minns inte vad den skulle heta. Tror det har skrivits om den här. Zatzy har den varit uppe på men kan inte hitta den.

/Ena

Filmen heter redline. kan inte påstå att det är någon höjdar film. men gillar man dyra bilar så funkar den bra som bakfylle-film, en söndagsmorgon.

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

4 506 Inlägg
29 november 2007
beemern skrev:
hedley skrev:
borde komma en ny F & F film snart..och då kommer det bli lite flashbacks med tanke på att vin diesel dyker upp i slutet av tokyo drift.. kommer nog bli intressant ;D

Längtar!!!!

Som de andra nämnt tidigare high octane osv är liknande filmer..

ja hoppas faan verkligen inte de kommer en till. för så värdelös som den sista va så spyr ja av bara tanken på hur nästa kommer bli. den ända som va bra de va den första och slutet me jänkarn på tokyo...

Spy inte över Jänke i Tokyo! Såg en  Camaro 78'a i Thailand förra vintern, har bild på den ochså ^^

Kan du andas kan du dö.

Better than God \o/
1 883 Inlägg
29 november 2007
linusgrabo skrev:
då har man laddat ner initial D på piratebits.. dom andra hitta jag inte.. hoppas den e bra nu smile

Ja det får man ju hoppas, så slipper du slänga alla de pengarna..  oj sorry , minuterna det tog att ladda ner den, i sjön....   roll  Vore ju katastrof om den suger och du är "tvungen" att radera den från hårddisken... hmm

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

1 Inlägg
30 november 2007
Eftersom de skrevs om den 4e TFATF-filmen.

http://www.imdb.com/title/tt1013752/

CarCass
627 Inlägg
30 november 2007
camaro67 skrev:
Dukes Of Hazzard och Dukes Of Hazzard - The Begining. Jag har laddat ner The Begining men jag har inte tittat på den. Hoppas den är bra

I första är det iallafall en hel del bilåka. Grym film. Har inte sett den senaste än

Join the Evolution

4 506 Inlägg
1 december 2007
Talladega Nights (Stavning?)
Den är grymmt rolig + bra!

Kan du andas kan du dö.

Sök