3928
Sök

Ljudbygge

1 196 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
hej, jag har en koplett ljudanläggning, men nu är problemet jag har sålt min bil och jag är på jakt efter en ny bil, det ska vara en liten bil och billig, som allt kan få plats med det jag har är MDS Audiophile 6,5or med disakanter och delningsfilter och 8 st MDS X-max basar och 4 st MDS GP-800, men som frågan är vet ni någon bra bil som man kan få mkt tryck i?

16 197 Inlägg
2 december 2007
små "kombi-cupér" e alltid bra smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 196 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
hehe jo hade ju en golf 2a men dåp hade jag bara 4 st 12or o 2st gp800 sen när jag såg din jetta tänkte ja somt där tryck vill jag också ha men problemet är ju att dte inte får plats och då måste man göra som dje att ta bort baksätet kan ju ge mej lite tips har alltid beundrat ljudet i dina bilar, men ja saknade jettan på svenska bilsport mässan tongue

50 Inlägg
2 december 2007
golf II och III är ju rätt beprövad och verkar funka, om du inte vill åka runt i en fiat panda lr bubbla tongue
men de e ju som evileaudio säger, små "kombi-cupér"
vet ju inte riktigt i vilken prisklass du rör dig i??

1 196 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
eftersom jag går i skolan så har jag inte så mkt pengar så max 10 tusen funderar på en ny golf  2a igen men är det någon som vet hur mkt det kostar att reggbesikta om dne till lätt lastbil för man måste väl dte om man tar bort baksätet?

16 197 Inlägg
2 december 2007
Spiike skrev:
hehe jo hade ju en golf 2a men dåp hade jag bara 4 st 12or o 2st gp800 sen när jag såg din jetta tänkte ja somt där tryck vill jag också ha men problemet är ju att dte inte får plats och då måste man göra som dje att ta bort baksätet kan ju ge mej lite tips har alltid beundrat ljudet i dina bilar, men ja saknade jettan på svenska bilsport mässan tongue

jettan lever inte längre.. din "dog" när den fick smaka på en refug vid en rondell i 70 kmh..

va får bilen kosta??

16 197 Inlägg
2 december 2007
tar du bort baksätet å bygger ljud så går de inte å regga den som lättlastbil utan du får regga den som 2-sittsig personbil..  du måste ha ett lastutrymme i en "lastbil"..

1 196 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
okej för jag har funderat lite på en jetta också o ungefär bygga som du gjorde vare svårt och bygga din låda? för det blir ju en ganska stor låda när man använder 8 st 12or

16 197 Inlägg
2 december 2007
svårt va de inte men de tog ju ett tag.. den e ju byggd på plats i bilen.. så allt slipjobb gjordes ju i bilen..

har en jetta till salu..wink

1 196 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
hehe okej, vad äre för årsm o färg? o framförallt pris tongue är det fin vita lr?

16 197 Inlägg
2 december 2007
den vita finns inte längre.. den e kvaddad..

de e en -90 GTX.. me andra ord så e de en jetta me GTI motor..

pajj på värmepaketet å rost på högersidan.. men inget rost under..

1 196 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
okej men vad ska du ha för den och det skulle vara schysst om du kunde fixa nån bild, jobbar du innom brl? för jag praktiserade där förut fast inne i stan smile

Sök