2740
Sök

idioter som säljer bilar till 2 personer!

1 161 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
Tja..
va o skulle kolla på en volvo 740 nere i mariestad nyss.. blir 20 mil tur o retur..
pratade me säljaren igår o han sa att han skulle spara den han hade tillome skrivit kvitto ifår.. ja fick hans telenummer o address o skulle komma o hämta den idag.. ringde flera ggr inget svar.. men vi åkte iaf eftersom han hade sagt att den fanns kvar imorrn när vi kom.. säkte efter adressen inte en jävel  hade hört talas om varken honom eller hans tidigare klargula (klar gula bilar missar man inte)  testade med att söka han på internet tillslut,, när vi fivk den riktiga speceen så visade de sej att de va en fugge motor.. de sket vii i eftersom han hade allt krävdes

Hmm.
6 december 2007
blocketannons?

1 161 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
Hmm. skrev:
blocketannons?

ja de va de

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
6 december 2007
Vad arg jag skulle bli

Vilket jävla drag :)

1 161 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
P-G skrev:
Vad arg jag skulle bli

ja ä förbannad som fan just nu.. sitter o snart klappar näven genom skärmen eller liknande pga att ja inte vet vart ja ska ta vägen me mina agressioner.,

undra om ja ska skriva de han nickar på garaget för att varna andra eller om de ä för svagt kanske

43 Inlägg
6 december 2007
tycker verkligen du skall skriva ut hans namn, skulle vell inte känns speciellt kul om fler vart drabbade av samma grej.

mvh.Erik

det är inte farten som dödar, det är smällen.
it´s not the fart that kills it´s the smell.

741 Inlägg
6 december 2007
__hogberg__ skrev:
säkte efter adressen inte en jävel  hade hört talas om varken honom eller hans tidigare klargula (klar gula bilar missar man inte)  testade med att söka han på internet tillslut,, när vi fivk den riktiga speceen så visade de sej att de va en fugge motor.. de sket vii i eftersom han hade allt krävdes

Är det bara jag som inte fattar någonting utav domma meningarna?

"eller hans tidigare Klargula", var hans 740 som han skulle sälja gul?

Fick riktiga speceen? hittade ni adressen och åkte hem till honom då?

"Visade de sej att de va en fugge motor" Wtf? Fugge motor??

Texten är helt osammanhängande enligt mig, fattar inte ett skit smile
Senast redigerat av Joo (6 december 2007)

336 Inlägg
6 december 2007
Gjorde samma sak jag med, pratade med killen som skulle sälja bilen. och skulle ner och hämta den dan efter, så vi hyrde släp och åkte iväg men när vi började närma oss så ringde vi och fick då inget svar, provade och få tag på honom i en timme sen sket vi it.
Riktigt irriterande, en kompis var oxå med om precis samma sak.

Vad tänker folk med?!!?

Hmm.
6 december 2007
Joo:

Nej du är inte ensam.

Det med fuggemotor fattade jag inte helller haha :p...  och överskriften hänger inte ihop med texten.... tongue..

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
6 december 2007
Joo skrev:
__hogberg__ skrev:
säkte efter adressen inte en jävel  hade hört talas om varken honom eller hans tidigare klargula (klar gula bilar missar man inte)  testade med att söka han på internet tillslut,, när vi fivk den riktiga speceen så visade de sej att de va en fugge motor.. de sket vii i eftersom han hade allt krävdes

Är det bara jag som inte fattar någonting utav domma meningarna?

"eller hans tidigare Klargula", var hans 740 som han skulle sälja gul?

Fick riktiga speceen? hittade ni adressen och åkte hem till honom då?

"Visade de sej att de va en fugge motor" Wtf? Fugge motor??

Texten är helt osammanhängande enligt mig, fattar inte ett skit smile

Nej du är inte bara du, Förtår inte riktigt heller vad han menar.

Var bilen redan såld när du kom dit eller vad menar du med " idioter som säljer bilar till 2 personer!"?

Nu får du allt ta och förtydliga dig lite __hogberg__ wink
Senast redigerat av laazy (6 december 2007)

1 688 Inlägg
6 december 2007
Hmm. skrev:
Joo:

Nej du är inte ensam.

Det med fuggemotor fattade jag inte helller haha :p...  och överskriften hänger inte ihop med texten.... tongue..

Fuggemotor - Förgasarmotor....
Men de sista knarkade han nog rätt duktigt till när han skrev big_smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

945 Inlägg
6 december 2007
Losgard skrev:
Hmm. skrev:
Joo:

Nej du är inte ensam.

Fuggemotor - Förgasarmotor....
Men de sista knarkade han nog rätt duktigt till när han skrev big_smile

fugge= förgasare *S*
speecen (som han skriver) = teknikfaktan på bilen.
Antagligen så hade snubben uppgivit att det va en insprutning på bilen eller nå sånt smile sad

blinka blått om du vill rejsa!

1 161 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
ja allt som ha sa va ju fel.. får be om uräkt ä inte helt nykter just nu så vet inte om allt blir helt rärr.. men alla era frågor svarar ja på imorrn..

Inläggskritiker
990 Inlägg
6 december 2007
haha det är rätt dränk aggressionerna med lite sprit sen gå ut på krogen, klappa på nån smile

Förstår dig skulle bli riktigt arg och besviken.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
6 december 2007
__hogberg__ skrev:
ja allt som ha sa va ju fel.. får be om uräkt ä inte helt nykter just nu så vet inte om allt blir helt rärr.. men alla era frågor svarar ja på imorrn..

AAHAHAHA du e för go du

Mvh// Okim // Jocke

70 Inlägg
6 december 2007
Hammarslag skrev:
haha det är rätt dränk aggressionerna med lite sprit sen gå ut på krogen, klappa på nån smile

Förstår dig skulle bli riktigt arg och besviken.

Tr[dskaparen ska allts[ enligt dig supa h[rt och sedan misshandla n[gon som inte har ett dugg med detta att g;ra...

Du verkar smart och trevlig...

Jag är en av dom, Busen på vägarna
277 Inlägg
6 december 2007
Har varit med om en liknande grej när jag skulle köpa bil! man blir duktiggt sur när sånt skit händer.. sad

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"

191 Inlägg
6 december 2007
råkade ut för liknande när jag köpte min första bil. Snubben jag köper bilen av påstår att någon annan vill köpa bilen för 3000:- mer än vad vi kom överens om, så det hela slutar med att jag fick punga ut 4000:- mer än vad vi kom överens om, och då åkte jag trots allt 30 mil dit och 30 mil hem. Om man kommer överens om ett pris och någon åker långt för att hämta/köpa en bil så SKA det priset gälla, om inte säljaren meddelar något annat..

Administratör
2 978 Inlägg
6 december 2007
oseriös tråd

*låst*

En kopp av den svarta såsen...

Sök