2640
Sök

Bild: Min konstnärliga, religösa sida

8 156 Inlägg
14 december 2007
darkdog8 skrev:
www.jvthetruth.tk - stämmer detta?

Nej det stämmer inte. ^^

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

183 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
Phaetoon skrev:
darkdog8 skrev:

Nej det stämmer inte. ^^

Är du säker? Viss saker verkar göra perfect sense.

1 396 Inlägg
14 december 2007
darkdog8 skrev:
Phaetoon skrev:
darkdog8 skrev:

Nej det stämmer inte. ^^

Är du säker? Viss saker verkar göra perfect sense.

Ja det stämmer.

Det var ju 12 personer som kom på hela idén med Jehovas däribland en dvärg, en finne och en bäver.

Hahaha!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

2 751 Inlägg
14 december 2007
Ni som tycker Jehovas vittnen är extrema checka då in dessa lirare smile

http://www.godhatessweden.com/

sikka nötter

Who Djaa bless no man curse

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
14 december 2007
darkdog8 skrev:
Jill skrev:
darkdog8 skrev:
Hahahaha kul att läsa vad ni har gjort med jehovas när de kommer och ringer på big_smile Vi skapar vår egna sekt där alla måste göra en likadan dekal som jag har gjort och sätta på bilen. En rörelse MOT jehovas. smile

Själv har jag hittills bara varit allmänt otrevlig och spydig när de ringer på.

Nope. Killen som skrivit det måste vart rätt hög... och haft en hel del humor.

Dekalen sabbar bilen, riktigt as-ful!

Äh, det är ju ingen utställningsbil direkt - vare sig det sitter anti-jehovas-prylar på. Jag satte dit den spontant och ångrar inget, har bara fått positiv feedback på den förutom vissa här på garaget som tydligen gillar jehovianer.

Nä inte är det utställningsbil inte... men du behövde ju inte göra en ful bil fulare tongue

183 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
Jill skrev:
darkdog8 skrev:
Jill skrev:

Nope. Killen som skrivit det måste vart rätt hög... och haft en hel del humor.

Dekalen sabbar bilen, riktigt as-ful!

Äh, det är ju ingen utställningsbil direkt - vare sig det sitter anti-jehovas-prylar på. Jag satte dit den spontant och ångrar inget, har bara fått positiv feedback på den förutom vissa här på garaget som tydligen gillar jehovianer.

Nä inte är det utställningsbil inte... men du behövde ju inte göra en ful bil fulare tongue

Eh, jo? Fulast bil vinner.

220 Inlägg
15 december 2007
Phaetoon skrev:
En kompis till mig klädde av sig och öppnade dörren i string. Sedan dess har HAN sluppit besökare från Jehovas...

HAHAHAHAHAHAHAHA

220 Inlägg
15 december 2007
darkdog8 skrev:
Hahahaha kul att läsa vad ni har gjort med jehovas när de kommer och ringer på big_smile Vi skapar vår egna sekt där alla måste göra en likadan dekal som jag har gjort och sätta på bilen. En rörelse MOT jehovas. smile

Själv har jag hittills bara varit allmänt otrevlig och spydig när de ringer på.

hahahahaha

6 Inlägg
21 december 2007
darkdog8 skrev:
Fick ett ryck och satte denna på bakrutan på sierran. Jag är trött på dem så som de håller på där jag bor.

http://www.garaget.org/archive/54680/58 … 666678.jpg

Är väl första steget till att dekaltrimma bilen lite. Vad kan mer vara schysst att klistra på? Har surfat runt lite på dekaltrim.nu och sett en del fräna dekaler.

Vad tycker ni mer skulle passa? Är inte intresserad av några direkta raggardekaler, mer nån schysst loggo eller nåt kul citat. Skulle vara kul om ni kunde ge lite förslag på vad man kan sätta på bilen.

LOL rolig bild lol lol lol

340 Inlägg
22 december 2007
Ähh klanka inte ner så mycket på Jehovas, visst de e rätt dryga men de gör ingen illa. Då finns det många värre religioner var namn människor begår brott i.

Jag skulle vilja se dig byta ut jehova texten i dekalen mot islam. det hade varit ngt att bita i...

Sök