4045
Sök

Sånna här idioter ska ha grymt mycket Stryk!! Blir så förbannad! ( Video )

406 Inlägg
18 december 2007
sjukt, full som fan eller så går han/hon på nått annat, fattar inte varför vissa ska ut och köra när dom är påvärkade,

:DPlattan i mattan:D

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
18 december 2007
Fattar inte.. Så fina diken... Hade det varit här nere hade det tagit totalstopp mot en vägtrumma efter nån meter. Om han inte hade slagit en kullerbytta direkt han kört av.

En kärring från trakten gjorde en flygtur på 35 meter efter ha letat efter nåt skit i handväskan, gått ner i diket i 120 och frontat en vägtrumma. Hennes Audi 100 Avant flög med taket före rätt i ett träd. Och kärringen klarade sig! Hon var visserligen nykter, men fy fan...

Och ni som skulle ha knuffat honom/henne av vägen; det hade blivit ert fel... Kanske inte om ni hade tagit er om och bromsat lite snabbt och elegant för nåt djur.. wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

169 Inlägg
18 december 2007
Var det skott pengar på dem asen som kör onyktra i trafiken (eller annan påverkar)?? Blir så förbannad när man ser skiten suck.....

Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?

169 Inlägg
18 december 2007
FordEsci skrev:
Ingen som har koll på någon uppföljning på hur detta slutade? Vore intressant att få veta. Idioti kallar jag det. Hade en nära vän som körde på fyllan för 3 veckor sedan, tyvärr med dödlig utväg. Förstår inte hur hon kunde köra på fyllan men jag kan inget annat än att beklaga. Mvh//Erik

Beklagar sorgen sad

Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
18 december 2007
Var inte på youtube där videon kommer i från och där har ägaren till bilen skrivit detta "han åkte fast av farbror polisen sen han hamnat i diket", ägaren till bilen var inte med vid tillfället.

Hur sant detta påstående är vet jag ej. Hur som helst så är det för mig obegripligt hur man änns kan komma på idén att sätta sig bakom ratten när man har druckit. Personligen kör jag inte ens på om jag tatt en folkis

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

44 Inlägg
18 december 2007
John87 skrev:
Dumt eller ej, men att hålla fast honom kan ge er ett straff också.

Aldrig hört talas om envars-ingripande?
Så länge du inte pucklar på honom utan bara hindrar honom från att sticka därifrån så
händer inget. Så sa polisen när jag gjorde samma sak här i Göteborg för ett par år sen.

Steel My Car And I Will
Hunt You Forever!

498 Inlägg
18 december 2007
Jag "grep" ett rattfyllo efter en vinglig färd. Jag åkte bakom en Volvo som som körde nästan på samma sätt som han i filmen. Personen stannade och Jag samtalade med polisen som uppmanade mig att ta bilnycklarna, vilket jag gjorde.

Personen försökte fly men jag han i fatt och "grep" personen, detta på inrådan från polisen.
Jag fick utstå flera slag och sparkar men jag lyckas behålla lungnet, vilket var tur annars lär det ju varit jag som hamnat på kåken.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
18 december 2007
WannabeeGBG skrev:
John87 skrev:

Aldrig hört talas om envars-ingripande?
Så länge du inte pucklar på honom utan bara hindrar honom från att sticka därifrån så
händer inget. Så sa polisen när jag gjorde samma sak här i Göteborg för ett par år sen.

Jo, och det har redan diskuterats.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Refined
1 770 Inlägg
18 december 2007
Skottpengar direkt på sånna kräk!!!!!!!

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
27 december 2007
Man blir ju rent utsakt jävligt förbannad på såna idioter som han i bilen  skjut den jäveln! (ursäkta men ja tycker rattfylla borde de va flera års fängelse för)

246 Inlägg
27 december 2007
Drunk and drive..
Lägre än Glocalnet ..Under ytan..
Ja hade prejat av bilen från vägen o sparat några liv..

Maskinförare
1 163 Inlägg
27 december 2007
speedshop skrev:
Drunk and drive..
Lägre än Glocalnet ..Under ytan..
Ja hade prejat av bilen från vägen o sparat några liv..

Håller med, tyvärr verkade det ju inte hjälpa, då han körde mer i diket än på vägen tyckte jag.. :S

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

553 Inlägg
27 december 2007
Jag tycker att de borde klassas som mordförsök sånt där... !

30 Inlägg
27 december 2007
Tragiskt e det.. får ju hoppas att ingen blev skadad.  Men hur vet ni att det var en rattfylla? Blev föraren gripen av polis?

Jag tror nog kanske mer på någon person som är lite "för gammal" för att köra bil.
Tror ni att en full person som kör så vingligt verkligen skulle komma upp ur diket gång efter gång?

"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"

Bobo
27 december 2007
jewe skrev:
Jag "grep" ett rattfyllo efter en vinglig färd. Jag åkte bakom en Volvo som som körde nästan på samma sätt som han i filmen. Personen stannade och Jag samtalade med polisen som uppmanade mig att ta bilnycklarna, vilket jag gjorde.

Personen försökte fly men jag han i fatt och "grep" personen, detta på inrådan från polisen.
Jag fick utstå flera slag och sparkar men jag lyckas behålla lungnet, vilket var tur annars lär det ju varit jag som hamnat på kåken.

Riktigt bra gjort

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
28 december 2007
John87 skrev:
Jojje_ skrev:
fortsätt spela in fler o fler filmer tills han stannar, då tar ni tag i honom och håller fast honom tills polisen är där.

Känns inte så bra att bryta mot lagen för att sätta dit en som också gör det.

Dessutom så har den "lösningen" bara en utgång, och den är inte trevlig.

Vanliga Civila kan gripa personer om dem kommer på brottslingen på bar gärning och brottet kan straffas med upp till 1 års fängelse så får man gripa någon.. vilket detta kan göra!

Team Insane Racing

1 722 Inlägg
28 december 2007
haha big_smile hmm vem kan det vara som kör tongue

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

1 722 Inlägg
28 december 2007
Hmm ser man inte regnr på fyllobilen??

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

4 Inlägg
28 december 2007
vilken idiot!!!.. den personen borde ju inte få köra bil mer i sitt liv..

Sök