richardoo290 skrev:
Den 26:e Januari sätter vi igång på allvar! vi skall tillsammans demonstrera emot bensinhöjningarna och få ett slut på de ändlösa höjningarna.
vi skall befinna oss i stockholm, tusentals svenskar med skyltar som hjälps åt att demonstrera ner politikerna och deras skattehöjningar! vi skall följa fransmännens exempel och för en gångs skull visa att vi kan! vi skall alla blockera vägarna med våra bilar!
klockan 08:00 den 26:e Januari befinner vi oss mitt på vasagatan i stockholm vi parkerar tillsammans våra bilar mitt i vägen/går ur bilarna och höjer våra skyltar med valfri passande text och skriker! sänk bensinskatten!!!! om o om o om igen tills politikerna lyssnar!
vi är cirka 30 pers just nu som är 100% redo att göra detta! men vi behöver fler folk därför ansöker vi nu på garaget om folk som hjälper oss! lyckas vi nu få bekräftelse ifrån över 1000 svenskar som garanterat är med så genomförs detta. så kom igen nu annars skiter sig detta också! ta ledigt från jobbet om du måste!
men kom ihåg att vi måste komma över gränsen 1000 pers!!!!!!!!!!!
vill du vara med?
1. skriv ditt förnamn!
2. skriv ifall du är på! (inget "kanske" eller "få se hur tråden utvecklas" utan JA eller NEJ)
3. skriv ner om du är redo att parkera din bil mitt i gatan tillsammans med oss andra!
det är heller inte fel om du tar lite ansvar och skapar en mindre men fungerande demonstration utanför stockholm där du bor? samla ihop kompisarna och gör så ifall du är för lat för att åka till stockholm!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
ni som finns här på garaget.org är sveriges mest bilgalna människor och antagligen dem som stör sig mest på bensinskatten. om inte ens ni orkar hur tror ni då resten av sverige nånsin skulle orka? samma bortförklaringar jämt.. jag jobbar/ för långt bort/orkar inte..
lata arslen då får ni fan skylla er själva om ett år eller 2 när det kostar 20kr litern..
än sålänge:
5 sidor fulla med meningslösa inlägg .. 4 gorgare som bekräftat att de skall med... det blir nog inget av detta skall ni se.. vi behöver ju vara över 1000 pers ifall nån skall lyssna på oss.. kom igen kom igen kom igen! skriv med er!