3298
Sök

alpine cda 9855r eller en sony CDX-M9905X ???

251 Inlägg
31 januari 2006
Trådstartare
som rubriken lyder vilken av dessa ska ja köpa det är samma pris på dom men har ingen aning om vilken ja ska handla av dom..nån som kan je ett vettigt svar på vilken som ja bör sattsa på alpine ha ju ioförsig 3 års garanti å e kännd för att låta bra ifrånsig men hur e de me sonyn då??

//daniel

dodge ram 2500 5,9 cummins diesel 400hk 99a
bmw 320d 99a

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
31 januari 2006
Måste nog hålla med om Alpine!
Helt klart prisvärdare än Sony! Ryktas att du inte ens kan spela brända CD-R skivor i nya Sony-spelare tongue

JohanDJ
56 Inlägg
31 januari 2006
alpine så klart

6 851 Inlägg
31 januari 2006
Vet inget om Sony spelaren, men jag vet att Alpine brukar göra bra saker så jag skulle köra på Alpine.

8 156 Inlägg
31 januari 2006
Alpine är ju kända för att vara ganska så mycket bättre än Sony. Får du dom för samma pris så skulle mitt val falla på Alpine utan tvekan.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
1 februari 2006
Alla sony spelare suger och dom finare alpine äger så valet är upenbart

Bmw osv..

859 Inlägg
1 februari 2006
UseDubbelTurbo skrev:

Stämmer ju inte alls men ändå..

/Theo

6 851 Inlägg
1 februari 2006
UseDubbelTurbo skrev:

Nja, att alla sony skulle suga stämmer nog inte. Finns Sony som kostar en väldig massa oxå och som funkar mycke bra.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
1 februari 2006
Ja jag säger bara vad jag hört av kunniga och vad mina egna erfarenheter säger... jag skulle aldrig köpa en sony i hela mitt liv igen även om det var en jätte billig eller jätte dyr.. ett stort företag som sony lägger inte ner tid o pengar på sina 12v produkter när dom har hemelektronik i massor... ända anledning till att dom har 12v är för att många andra har det skulle ja gissa men jag tror skiter fullständigt i hur deras spelare och högtalare låter så länge dom är snygga.. när dom har massa plasama tv och annan hemelektronik som säljer i massor.. dom företagen som enbart satstar på 12v är ju garanterat bättre än sony.. När (vi) gemförde en sony spelare för 7tusen kronor och en pioneer spelare för 1799 då lät pioneer spelaren bättre.. nu påstår ja inte att pioneer inte har hemekltronik .. ja dom har allt möjligt och satstar max på alla sina grejer.. och alpine äger sönder sony lovar att alpines billigaste stereo speler bättre än sonys dyraste

Bmw osv..

859 Inlägg
1 februari 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Ja jag säger bara vad jag hört av kunniga och vad mina egna erfarenheter säger... jag skulle aldrig köpa en sony i hela mitt liv igen även om det var en jätte billig eller jätte dyr.. ett stort företag som sony lägger inte ner tid o pengar på sina 12v produkter när dom har hemelektronik i massor... ända anledning till att dom har 12v är för att många andra har det skulle ja gissa men jag tror skiter fullständigt i hur deras spelare och högtalare låter så länge dom är snygga.. när dom har massa plasama tv och annan hemelektronik som säljer i massor.. dom företagen som enbart satstar på 12v är ju garanterat bättre än sony.. När (vi) gemförde en sony spelare för 7tusen kronor och en pioneer spelare för 1799 då lät pioneer spelaren bättre.. nu påstår ja inte att pioneer inte har hemekltronik .. ja dom har allt möjligt och satstar max på alla sina grejer.. och alpine äger sönder sony lovar att alpines billigaste stereo speler bättre än sonys dyraste

Sony har CD spelare/steg/högtalare som är BRA! Sony ES och XES, tillverkas inte längre, men Sony är det!

14 Inlägg
1 februari 2006
Alpine är ett bra val..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
1 februari 2006
Theo skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Sony har CD spelare/steg/högtalare som är BRA! Sony ES och XES, tillverkas inte längre, men Sony är det!

vill helst inte tjaffsa emot dig på den här punkten för jag vet att du kan 1000gånger mer än mig på alla punkter inom bilstereo.. men ovan är iaf min åsikt..

Bmw osv..

719 Inlägg
1 februari 2006
Ska du lägga dom pengarna på en HU tycker ja denna kan vara intressant Clarion DXZ958RMC vald av EISA till årets bästa.  Bara ett förslag

live free, die young.

Sök