3084
Sök

Välja snowboard

186 Inlägg
1 februari 2006
Trådstartare
som rubrik, ska köpa snowboard nu när de reas ut, men vad ska man kolla efter, märken man bör undvika osv.
kör inte så hårt med den.. hoppar lite som de flesta, gillar att åka fort... kommer väl max upp ca 1,5 meter i hoppen..
gärna tips på billiga ställen med smile köper ev. begegnat
är 194 så jag ska ha en bräda som är 165-170 cm smile
tack på förhand
MVH!

Bilförsäljare
51 Inlägg
1 februari 2006
köp en Burton Custom! det gjorde jag, köpte den på rea, kostade ca 8000 med ok bindningar, fick den för 4000:-

kolla stadium, problemet kan ju vara din längd, kanske inte något de har mängder av på lager, men brädor brukar de ha i prisklasser från 1000 - 10000 så du lär nog hitta något som passar

/ Daniel
Senast redigerat av daniel_k3 (1 februari 2006)

Daniel Birgersson, S2000
Tidigare Bilar
Audi A3 1,8 T (S - line) , 9-3 Aero

186 Inlägg
1 februari 2006
Trådstartare
de hade bara för korta på stadium, var inne där idag team sportia och intersport med >,<.
finns en till stadiumbutik som jag kan kolla smile får ta och göra det..
160 blir för kort, 165-170 är lagom och dom hade typ bara upp till 160 sad någon enstaka på 163, men ska jag köpa något så ska jag trivas med det.. så de blir ingen för kort bräda

style
1 februari 2006
burton är grejjor det.  lättare att åka med en kort bräda (dock inte på tok för kort)
du kan ju kika på boardstore.se mfl sidor ifall du hittar nått som passar dig.

719 Inlägg
1 februari 2006
Burton, Extreme, RIDE, Salomon, K2 har fina grejer.

Mindre bra grejer WARP, Stuff, och andra "EGNA" märken som butikerna har

live free, die young.

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
1 februari 2006
Jag köpte en ELAN bräda, pris typ 5000 den e jag hel nöjd med.

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

draminbil.nu
1 382 Inlägg
1 februari 2006
www.sportconrad.de Är en tysk sida som har ruskigt bra paket priser på skidor (vet inte hur det ligger till med bräda men..)
Ligger ju i Tyskland så det blir nog lite fraktkostnad men det blir ändå billigare än att gå in på stadium

1 417 Inlägg
2 februari 2006
utan att läsa alla inlägg:
Ring eller besök närmaste skidanläggning med uthyrning, fråga om dom säljer nå, och vad.
Du kan ju annars hyra en bräda en dag, är du nöjd, fråga om du får köpa. Det gjorde jag när jag handlade min. Köpte min i Jävsö, åk dit wink

186 Inlägg
4 februari 2006
Trådstartare
Det blev en RIDE Control om någon vill veta smile fick ett döbra pris så smile
här följer bilder, ska ut o repa lacken på den nästa helg om allt går som jag vill

http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/mindre-jlw.JPG

http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/mindre2-qzo.JPG

och ja; jag kör goofy :p
Senast redigerat av Isacsson_ (4 februari 2006)

Sök