3386
Sök

Var kan man köpa avgassystem som är bra?

187 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
Är sugen på att sätta in ett invidia avgassystem med japsdämpare. Var hittar man bäst och billigast sånt? Kan man beställa utomlands o i så fall var? Är det pålitligt också?

590 Inlägg
187 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
okey men det va ganska dyrt har hittat det för cirka 4000 men hittar någon annan det nån annastans billigare så säg till!

187 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
Okey.. men vet du var man kan hitta det begagnat någonstans? För det e ganska mycket pengar o lägga om man inte gillar systemet sen när man har köpt det

62 Inlägg
11 januari 2008
http://www.stjernqvistracing.se/  Dom bygger precis som du vill och ger Livstidgaranti!! Kolla hem sidan.. och kolla mitt avgassystem så ser du hur det kan bli.. jag gav 5700kr för mitt...
Senast redigerat av Customize (11 januari 2008)

187 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
okey tack så mycket för hjälpen !
Funderar faktiskt mycket att handla från Japtuning men dom handlar ju från USA kan man inte köpa direkt från USAutan mellanhanden o slippa den extra kostanden?

2 201 Inlägg
11 januari 2008
jo klart du kan handla från usa själv, men då tillkommer tull o moms oxå så det tjänar du kanske itne på

Meister
6 763 Inlägg
11 januari 2008
Stephane_ skrev:
Funderar faktiskt mycket att handla från Japtuning men dom handlar ju från USA kan man inte köpa direkt från USAutan mellanhanden o slippa den extra kostanden?

Jag tror att de är svårt att skicka ett avgassystem på posten eller något sånt. Du får nog ta de genom ett företag som importerar saker. Gotrading tar 10kr/dollarn så du kan ju räkna på de big_smile

Meister
6 763 Inlägg
11 januari 2008
camaro67 skrev:
Stephane_ skrev:

Jag tror att de är svårt att skicka ett avgassystem på posten eller något sånt. Du får nog ta de genom ett företag som importerar saker. Gotrading tar 10kr/dollarn så du kan ju räkna på de big_smile

Här har du länk till dom åxo. http://gotrading.se/ big_smile

Sök