3910
Sök

Bmw 325 E30 NZX286 stulen i Västra Stockholm

442 Inlägg
16 november 2007
Trådstartare
Lägger upp det här åt en forumbekant:

Olof.B skrev:
Lägger upp en liten tråd här för att om möjligt få tillbaka bilen men chansen är väl mycket liten...

Bilen blev iaf stulen någon gång mellan lör 10 nov kl: 21 (ca) och ons 14 nov kl: 19. Den stod parkerad på Gudmundrågatan i Råcksta/Vällingby utanför sthlm.

Bilen är en mörkgrå 325 från 88, coupé, m-tech2 utan m fronten monterad. Reg nr: NZX286. Smoketonade lysen runt om. Det står Mjääääk på nummerskyltshållaren bak, stenskott i vä helljus, 3 ganska stora sprickor i vindrutan. Ebc skivor fram slitsade och "gropade", rödmålade ok. Omlackad bagagelucka och vänster dörr ("apelsin") m tech vingen penslad. En liten rostfläck på takets vänstra sida i höjd med takluckans bakkant. Hemasnickrat avgassystem som låter fördjävligt med dtm utblås.

(Har tyvärr ignen bild)

Efter att jag skrotade två 325or inom ett halvår var jag bmwlös i ca ett halvår innan jag köpte den här. Den hade jag i 3 veckor och han köra ungefär 50 mil... Känns som man kunde gjort något roligare för de pengarna istället.

Har du sett bilen eller vet någonting mer angående stölden,kontakta mig genast.

167 Inlägg
17 november 2007
skulle ändå vara jättebra om du kunde fixa nån bild... sååå mycket lättare då.
Annars verkligen tråkigt när sånthär händer sad
Ska hålla ögonen öppna, hoppas den kmr tillbaks.

Ingen minns en fegis

542 Inlägg
17 november 2007
ska hålla ögonen öppna här nere

63 Inlägg
17 november 2007
ska kolla här här med hoppas den kommer tillbaka.blir så J*vla sur fan ska man inte ha sina saker ifred faaaan blir så tröt på allt sånt hära skit så jävla tråkit:(

TeeCeeracing.se

48 Inlägg
17 november 2007
Kommer hålla ögonen öppna i vällingby trakterna.

Live Free, Die Hard.

442 Inlägg
18 november 2007
Trådstartare
Bilen återfunnen vid Stureplan med tjuven bakom ratten.

Trasiga lås,knäckt rattlås samt trasig underkåpa vid ratten var resultatet.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
18 november 2007
Härligt! big_smile

1 585 Inlägg
18 november 2007
bra att du fick tillbaka den så fort:D sen att den inte va mer skadad dom sakerna går ju alltid att fixa:P

19 Inlägg
18 november 2007
Skönt att den inte brunnit upp eller liknande som hänt för andra här på garaget.. hmm

Jävla tjyyyvar!

801 Inlägg
11 januari 2008
Sweeet big_smile

3 390 Inlägg
11 januari 2008
Mich skrev:
Bilen återfunnen vid Stureplan med tjuven bakom ratten.

Trasiga lås,knäckt rattlås samt trasig underkåpa vid ratten var resultatet.

Fy fan va gött det är när man inte bara får tag på bilen utan även kan få tag på tjuven också....

Tråkigt att det hände bara....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök