Jag hade kolla på Impacts HC steg om jag var du. Dessa steg satt i lite olika bilar på SM-finalen för ett tag sedan....och alla har en gemensam nämnare Svensk Mästare i sin klass!! Funkar såväl till SQ som till ESPL
Jag hade kolla på Impacts HC steg om jag var du. Dessa steg satt i lite olika bilar på SM-finalen för ett tag sedan....och alla har en gemensam nämnare Svensk Mästare i sin klass!! Funkar såväl till SQ som till ESPL
Jo de har ja spanat på lite faktiskt, har även fått erbjudande på att köpa ett SS 6500 steg men blev avrådd pga att de drar tydligen lite för mycket ström kontra vad det levererar
Sen vad ja ska driva detta med har ja inte bestämt än om ja ska lägga handen på hjärtat men de ska spela riktigt odrentligt iaf
Om det är intressant kan jag kolla upp ett Kicker SX 600.1 monoblock. En teamkompis skall sälja av sina prylar, tror även han har 3st SX 500.2 steg också.
Jag har köpt ett steg på www.electronetto.se iofs inte ett Mono men iaf ett 2 kanals. Det heter Novex 1600 (kostade 1300:- också) (eller nå sånt, finns inte med i sortimentet nu iaf) 1600W men låter lite som fantasi, men den spelar bra som fan (vill ha mer ändå) men du kanske kan kolla hur deras 1-kanalare är. Finns säkert nån som är bra, och det är rätt hyggliga priser ock. Iofs B-märken men dom behöver inte vara kassa för det.
Jag har köpt ett steg på www.electronetto.se iofs inte ett Mono men iaf ett 2 kanals. Det heter Novex 1600 (kostade 1300:- också) (eller nå sånt, finns inte med i sortimentet nu iaf) 1600W men låter lite som fantasi, men den spelar bra som fan (vill ha mer ändå) men du kanske kan kolla hur deras 1-kanalare är. Finns säkert nån som är bra, och det är rätt hyggliga priser ock. Iofs B-märken men dom behöver inte vara kassa för det.
Känns som att tujbo är ute efter liiiite mera kvalitet Han har faktiskt skrivit att hans budget till steget är 10.000kr
Ett kicker warhorse kanske? *-) Dock aningen över din budget.. sådär.. cirka.. bara.. 75k.. Neeh, men de finns många fina steg för 10k, spana runt lite, mejla ut till lite olika företag och berätta vad du vill ha ut av steget, bara poppa musik eller burpa o ha dig..