4162
Sök

Bruksbilen Dog idag (av flygande besiktning)

ComputerGEEK
13 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
Jupp då var mondeomanian död, skjutsade frugan till hennes jobb när vattenpumpen skar, och under hemfärden så lät det troligen sirénliknande, så fabror blå valde att stoppa mig, och ge en liten flygande inspektion,, kolla på www.motormaniac.se får ni se levnadsödet och vilka 2:or jag fick *suck*

2 079 Inlägg
13 januari 2008
det var ju synd, men se de från den ljusa sidan, nu fick du ju lite smygreklam för din sida tongue

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Better than God \o/
1 883 Inlägg
13 januari 2008
Våga vägra klicka...  ^^

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

2 079 Inlägg
13 januari 2008
aaaah too late tongue

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
13 januari 2008
råkade oxå ut för flygande bes idag de riktigt jaga skiten ur än:(

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
13 januari 2008
hata mig inte nu, men jag anser nog att det var en god gärning av länsman tongue

ComputerGEEK
13 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
Jo kanske länsman hade rätt hehehe, jobbar ju ihop med killarna så jag får väl skylla mig själv... och smygreklam mmm lite är det väl men jag har ju en massa fina bilder där  som jag gärna bjuder på...

ComputerGEEK
13 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
Jag hatar sällan människor *ler* livet är för kort för hat tycker jag. Förresten så ber jag om ursäkt för ev stavfel (som retar livet ur vissa ibland) dyslektsi efter mc olyck 2002 (står på min profil)
Ska försöka veva igång 480 turbon som bruksis nu ett tag *ler*
--->Volvo_dude beklagar sorgen, även om man är medveten om att allt inte är 100% med kärran så kommer det oftast som en sur uppstötning när det händer.

Fotograf
166 Inlägg
13 januari 2008
R.i.p.. wink

SAAB - Move Your Mind.

Sök