Speedhut.com
Firma i Utah / USA, kostar en tusenlapp, då får du tavlor du designat själv, med valfri färg på bakgrund, sifror o markeringar, du får tavlor till samtliga mätare i bilen. De har inbygd belysning omkoplingsbar mellan olika färger.
Tavlorna är 0,8mm tjocka och träs på de vanliga tavlorna, så du kan när som helst återställa, utan att ha förstört nått.
Har de inte din bilmodell färdig. Så ordnar de mätare ändå, du kan bli tvungen att mailafoton på dina nuvarande mätare, så gör de nya efter fotot.
På deras hemsida ser man alla varianter med MPH, i FAQ sidorna, står doch, att om du vill ha KMH så skriver du det i "notes" rutan på bestälningen.
Jag skickade in mallar på mina Fiero mätare och skrev "KMH ONLY!" i bestälningen, då jag inte ville ha MPH ens med litet innanför. Och det var vad jag fick, jag blev kanon nöjd. Värt var enda krona... (Dollar)
Jag bestälde iofs svarta tavlor, men kolla gärna bland mina gamla fordon, där hittar du tavlorna. Jag har valt svart bakgrund, vita tecken (Luser blått eller grönt bakifrån på natten.), med "Fiero's logotyp" i hastighets o varvmätaren. Jag valde också typsnittet på sifrorna själv. Med allt extra gick mina på $101us, 650SEk i dagens kurs. Med tull+moms landade det på precis över tusenlappen.
Senast redigerat av Kristian_V (20 januari 2008)