3149
Sök

Ford Probe -91 Gt Vinge

448 Inlägg
29 december 2007
Trådstartare
Hej
jag undrar vilka vingar som man får lov att ha i sverige på denna bil, då det tydligen är olika på olika bilar.
någon som kanske har en likadan bil med vinge förutom original, som besiktigat med sin vinge på.

mvh Xzit

Xzit

448 Inlägg
4 januari 2008
Trådstartare
Ingen som har en aning ?

Xzit

16 197 Inlägg
4 januari 2008
XzitXR3I skrev:
Ingen som har en aning ?

så länge inte vingen "sticker" ut å har "vassa" delar så får man ha nästan va man vill..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Avstängd
1 031 Inlägg
4 januari 2008
evilaudio skrev:
XzitXR3I skrev:
Ingen som har en aning ?

så länge inte vingen "sticker" ut å har "vassa" delar så får man ha nästan va man vill..

Precis, är det för extrem så plocka bort den på besiktningen bara.

Drifttekniker VA
580 Inlägg
4 januari 2008
Har du en alu-vinge (som jag ser att du har på din) så är den olaglig oavsett vad du har för bil.

16 197 Inlägg
4 januari 2008
Runn WS7 skrev:
evilaudio skrev:
XzitXR3I skrev:
Ingen som har en aning ?

fast om du har en som e inte e godkänd vid besktningen å meckar på en efter å snuten sen tar dig så åker du ju på en ombesiktning igen + böter.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Avstängd
1 031 Inlägg
4 januari 2008
evilaudio skrev:
Runn WS7 skrev:
evilaudio skrev:

fast om du har en som e inte e godkänd vid besktningen å meckar på en efter å snuten sen tar dig så åker du ju på en ombesiktning igen + böter.

Ja men så är det nog med varannan bil här på garaget smile

1 Inlägg
20 januari 2008
den jag hade på min 91 var inte allt för populär på besiktningen enligt den föra ägaren.. men har haft den på och blivit stopad av polisen men dom brydde sig inte om den.

Sök