jag skulle nog olla alla partiledare i ansiktet:D o kanske chefen med hehe....
haha det skulle vara nåt
as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
För att bli osynlig måste man ju klä av sig naken, och i det här vädret så hadde jag nog blivit hemma.
Kan ju inte springa runt naken mitt i vintern men snoken i vädret
Och tänk om man skulle bli synlig igen, fatta synen av att så helnäck inne på banken med en stor bunt sedlar
Om vi bortser från dina glädjedödande faktorer som kläder så skulle jag latcha galet. Förutom att driva med folk skulle jag lätt glida runt o kolla massa saker man inte får. Jag hade nog troligen gjort några olagliga saker med, vafan men är bara osynlig en dag
Jag skulle nog sitta i kyrkan och låtsas vara gud och svara på folks böner å säga åt dom att dom är körda, att dom inte kommer till himmelriket, att dom är patetiska som hela livet går runt och tror att gud(jag) nånsin skulle bry mig om dom tillbad mig eller inte. Att driva folk till vansinne genom att jag får dom att tro att dom hör röster i sina huvuden skulle också vara skitroligt, att flytta saker i deras hem tills dom blir helt psycho. Spöka för mörkrädda skulle kunna vara hur roligt som hellst om man är osynlig. Låtsas att man är satan och tända eld på predikstolen inne i en livetsord/jehovas-kyrka och måla uppochnervända kors med röd färg på golven mitt under en predikan skulle ju vara helt priceless