3516
Sök

Man blir aldrig trött på legobilar. =)

16 Inlägg
11 februari 2006
.. undra om dom har lite för mycket fritid?

1 417 Inlägg
11 februari 2006
jag vet inte om jag ser skevt, men jag tyckte inte den såg verklig ut... Är jag ensam om det? :S

Driver
2 111 Inlägg
11 februari 2006
ser bara ut som nån lekt i ps...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
11 februari 2006
den där är 100% photoshoppad.... ser man på bilden.. man får aldrig en sådan glansig legobit. som dom har på en av bilderna... massa effekter bara

"allt är inte guld som glimmar"

Team Insane Racing

Utanlem
895 Inlägg
Bara Bäst
31 Inlägg
11 februari 2006
Fan va fräckt :-)

"Folk med hjärna kör bil med Stjärna"

fresh'n'clean
147 Inlägg
11 februari 2006
shit.. välkommen till typ 2003! wink
Menar bara på att det var lite gammalt, dom har tom gjort en ny volvo suv i lego till i år (har inte sett den innan iaf).. http://i6.photobucket.com/albums/y219/s … egocar.jpg
Nåja vill inte bitcha, kul för dom som inte sett den innan.

"Svenskt uppslagsord
sport|bil [²sp'år_t:bi:l Uttal] -bilen -bilar subst.
liten snabb bil (för nöjeskörning)"

fresh'n'clean
147 Inlägg
11 februari 2006
Och den är inte fake, har ju varit med i på bild i bilsport då den flängt runt på mässor..

"Svenskt uppslagsord
sport|bil [²sp'år_t:bi:l Uttal] -bilen -bilar subst.
liten snabb bil (för nöjeskörning)"

Båtmekaniker
57 Inlägg
11 februari 2006
ANgående blankheten så kan det ju vara så att de klarlackar dem för att de inte ska blekna så fort

Gustaf

Friska motorer tänder varje varv

638 Inlägg
11 februari 2006
Malm3n skrev:
den där är 100% photoshoppad.... ser man på bilden.. man får aldrig en sådan glansig legobit. som dom har på en av bilderna... massa effekter bara

"allt är inte guld som glimmar"

Så tar vi o snackar lite mer skit va.

Vadå inte gå att få legobitar glänsande? Det kanske är gjort med vilja, lackat och klarlack på det hela. Jag kan lova dig att jag kan få hela din legosamling att skina som guld om du vill.

Det där är inte en fake, den finns på riktigt.

Kommer väl nånting här snart!

Sök