2756
Sök

Besikta med toning runt om?

25 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Jag kan inte hålla med er där. Det är ju heltonat runt om som är det snygga. Annars känns bilen bara "avkapad". Jag föredrar en lagom mörk toning runt om. Inga som helst problem att se ut på natten. Lagom är bäst heter det väl? wink

Real Eyes - Realize - Real Lies

Thorssa
24 januari 2008
moose46019 skrev:
hur ser ni ut när det är mörkt ute i fall det är tonat?

För det första så har inte jag speciellt mörkt fram så speciellt svårt är det inte att se ut. Och sedan ser du ju alltid bättre ut genom rutan än in genom den när den är tonad. Men har man billig film så brukar de vara sämre just på den punkten. Men det är ingen höjdare att ha becksvarta rutor fram som en del har, då ser man verkligen inget ut när det är mörkt.

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
25 januari 2008
att åka in med rutorna nere drar direkt till sig bes. gubbens uppmärksamhet, gjorde det med datsun när jag bessade den förra året (var varmt ute så jag tyckte det var skönt med rutorna nere), då undrade han om jag hade toning på sidorutorna eftersom de var nere..... tittar man på resten av bilen så är det inte någon toning där så varför skulle jag ha det på framrutorna bara undrade jag.... han tittade i taket o fick bråttom att titta på annat tongue

men bilen gick igenom utan anmärkning smile

Sök