2465
Sök

Stulen R-vinge i vid Frölunda...

1 Inlägg
17 januari 2008
Fr3ddan skrev:
kan man inte fixa så vingen sitter ordentiligt? ev lägga en skena med 10000volt i? smile
bara å fixa ett stort batteri som man drar till en högspännings-tändspolespole så ska dom se på fan!!!
men det är väl bara att hålla utkik på blocket

Du kan ju kopla in karossen så man får en stöt om man nudar karossen, ingår i vissa exsklusivare bil larm, även att bilarmet går om man kommer för nära.

R-vingar e popis o sno, lite synd, sist jag va i borås såg jag minst 9 bilar på raken med 850R vingar inom 1km smile kan dom inte åka dit o sno dom i stället för att hålla till i frölunda yikes

Ta dagen som den kommer, håll fullt, inte för att du inte får utan för du kan :lol:

Ace Ventura
1 240 Inlägg
25 januari 2008
nicke_34 skrev:
Ja hade bara haft på min vinge i en vecka och då var det några killar på moppar som försökte sno min vinge. Som tur va så körde larmet igång. Samt att jag fick tag på en som försökte sno min vinge och han fick en omgång som han aldrig kommer att glömma!

Fan va gött!lol

156 Inlägg
26 januari 2008
montera rakbland på undersidan av kanten där de tar i vingen. så kanske de lär sig en läxa till slut wink..
surt de där. har själv råkat ut för att de försökte sno en standardvinge från en 440 GLT en gång i tiden å grannen hade en corolla med vinge som de bröt av fästet på.

surt som fan.. här uppe slangar de bensin också på de.

20 liter var stulet uppe på området ja bor å vi misstänker en epa ägare som är i farten å håller på.

jag förlora 10 liter själv så. samt pajat tanklock med lås!

1 567 Inlägg
26 januari 2008
Jag blev med drabbat för nästan 2 årsedan med min R-vinge i frölunda..Hur arg och frustrerad man än blir så är  chansen  att få tillbaka den 99.99% om änns det...
Problemet är inte det som SJÄL dom utan dom som (köper) dom beg..Köp alltid en "ny" och  spara kvittot..Mycket pengar men du får halva kostnaden  av f-bolaget..En liten tröst.

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Sök